Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 13. sep. 2022 i alle områder

  1. Litt vind og mye skyer, det er høst i nord... ENAT 131050Z 31005KT 9999 FEW020 BKN070 BKN094 08/05 Q1002 RMK WIND 700FT 31004KT ENTC 131050Z 05009KT 9999 FEW014 SCT059 09/04 Q1002 NOSIG RMK WIND 2600FT 03003KT
    2 points
  2. Vanvittig flott. Et avsindig prosjekt å holde på med, så all ære til kreatøren!
    2 points
  3. Greie flyforhold. Mye skyer underveis og litt turbulens... (Fløy om kapp med LN-BSH på flightradar:-) METAR ENKR: 120850Z 33004KT 1200 R05/1800D R23/P2000N DZ VV009 08/07 Q1008 RMK WIND 731FT 32008KT METAR ENTC: 120920Z 06009KT 9999 SCT031 BKN041 08/02 Q1013 NOSIG RMK WIND 2600FT 36003KT
    2 points
  4. Etter 15-20 minutter på bakken var vi klare for å fortsette turen til Anahim Lake CAJ4. Det er et hopp på ca. 20 minutter, og tar oss ut av fjellheimene og ut på "vidda". Oppstarten skjer fort og gæli, og etter litt lesing og sjekking er vi klare for å taxe ut til bane 23. Det er heller ingen avgangsprosedyrer her, så vi planlegger å fly litt innover dalen for å bygge høyde før vi dreier nordøstover og direkte til Anahim Lake. Vi klatrer ut til å begynne med i 140 knop for å komme raskere opp i høyden. Etter vi ser oss fornøyde med høyden dreier vi mot nordøst og direkte til Anahim Lake. Lavt skydekke på høyfjellet. Terrenget endrer seg drastisk på et øyeblikk. Værvarselet spådde litt redusert sikt, så vi belaget oss på en RNP innflyvning (som er standarden på mindre flyplasser i Canada nå til dags), men det klarnet dog opp. Vipps var vi nede. Flytid 19.59 (faktisk!). Backtrack. Vel parkert bytter vi ut litt passasjerer og tanker opp litt før returen til Vancouver 20 minutter senere. Fortsettelse følger!
    1 point
  5. Endelig! Ventet lenge på denne!
    1 point
  6. ... Men denne MÅ jeg ha😁 https://orbxdirect.com/product/p42-campout
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...