Gå til innhold

Ny version av Roger Wilco


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg installerte en ny versjon forleden, og når jeg startet RW, åpnet automatisk et DIR med ørten brukere, samt det evinnelige kjøpepresset [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Jeg avinstallerte RW, og installerte i stedet den gode gamle versjonen igjen, og DEN funker [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

MVH

Jan H Sørensen

http://www.jsPANELS.com" TARGET=_blank>www.jsPANELS.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja det stemmer. Denne virker en viss tid og kobler deretter over på "receive only" Dette skapte en interessant erfaring midt i en vectorering på vestlandet. Hvis jeg ville ha mulighet for å sende, var det bare å finne fram VISA kortet. Jeg foretok en avinstallering og installerte gammel versjon, og trives med det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Har tidligere sendt inn spørsmål ang RW. Får ikke brukt den nå. Lastet ned ny versjonen og prøvde, men neida. "Recive only" er beskjeden. Nytter ikke å sette opp heller.

Har dere noen forslag som kan hjelpe meg til å komme online igjen!? Har ikke den tidligere versjonene som jeg brukte og som fungerte.

Har ikke betalt noe, så det kan kanskje ligge noe på min maskin som stopper det hele!

Takknemlig for hjelp.

Kjell [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Takk til dere som ville hjelpe meg ang oppsettet av RW. Fikk et tips om at det kunne ha noe med telefonlinjen å gjøre. Hadde ISDN, men flyttet og fikk analog. Det viste seg at det var da problemene begynte. Har nå fått innstallert ISDN igjen og wips.... nå er alt i orden. Tok litt tid å få gjort dette så derfor sent svar. ( flyttet også... )

Takk igjen

Kjell [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...