Gå til innhold

VATSIM går live fredag 27 kl 2300Z (01:00 / 28)


Roar Eli Sandøy

Anbefalte innlegg

Sitat fra et forum på avsim:

*******************

Hi again Mike.

We hope to start testing the network systems today and tomorrow, with a grand opening around 2300 Z on Friday the 27th.

This could change but we will attempt to notify all members

via this Forum and other media. Thanks, Harv.

*******************

Dette betyr at SATCO er historie om kort tid - og for de av dere som ønsker å fly med VATSIM - så må dere søke om ID hos de. Dere kan og få overført rating fra SATCO til VATSIM (kontrollere).

Mer informasjon, og søknadsskjema finnes på http://www.vatsim.net/" TARGET=_blank>VATSIM.NET

Hele prosessen skulle ta mindre en 90 sekunder [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er prosessen i gang - og ref meldinger under som jeg har fått online nå i PC - så skulle VATSIM være oppe og gå innen kort tid.

: WARNING - All servers will be progressively rebooted starting from 22:00 UTC and they will be connected to Vatsim network: If you haven't a Vatsim ID yet, go to http://www.vatsim.net"'>http://www.vatsim.net" TARGET=_blank>www.vatsim.net and register yourself! You will need it to reconnect: WARNING - LAST CALL - Servers will be rebooted progressively starting from now. The entire process will take approx 20 minutes: To reconnect you will need a Vatsim ID. Go to www.vatsim.net and register yourself if you haven't: IMPORTANT - The IP servers WILL NOT change: See ya in Vatsim. Goodbye Satco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nå prøvd å registrere meg hos vatsim og det endte opp med at jeg bare fikk et ID nr men ingen passord, svar fra vatsim kort tid etter sier at jeg ikke har en valid internett leverandør hmmmmmmm.... Tele 2 som leverer c2i.net betalt av det Norske Luftforsvaret gjenom PC avtalen er ikke godt nok ???

Hva gjør jeg videre ?????

Er det noen som har andre forslag ?

Hilsen Lasse

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt @c2i.net ikke blir godtatt som "gyldig" emailadresse hos vatsim kan jeg ikke svare for - men jeg har tatt kontakt med vatsim, og bedt de sjekke hvorvidt c2i.net er på den listen over emailadresse som blokkes på basis av domene.

Oppgav du en annen emailadresse en den her i forumet (@c2i.net) når du forsøkte å registrere deg vil jeg *gjerne* vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for Lasse er nå iallefall løst - jeg har ikke fått 100 % klarhet i hvorfor det ikke gikk så bra med deg - men du skal ha fått en ID nå.

Om andre skulle ha problemer med det samme så får dere hyle ut.

Frie emailkontoer (hotmail etc) blir dog ikke akseptert hos VATSIM - de ønsker en emailadresse som er mer bundet opp mot en ISP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...