MagTvei Skrevet 22. november Skrevet 22. november Og gratisversjonen hadde for lang filbane, men Super Decathlon fungerer! 1 Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 22. november Premium Medlem Skrevet 22. november 2 timer siden skrev MagTvei: Og gratisversjonen hadde for lang filbane, men Super Decathlon fungerer! UFUF. Hos meg ser Helle helt fin ut.! Siter
MagTvei Skrevet 22. november Forfatter Skrevet 22. november (endret) Har du gratisversjonen eller payware? EDIT: Fikk lagt inn gratisversjonen ved å pakke ut et annet sted først. Endret 22. november av MagTvei Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 22. november Premium Medlem Skrevet 22. november 20 minutter siden skrev MagTvei: Har du gratisversjonen eller payware? EDIT: Fikk lagt inn gratisversjonen ved å pakke ut et annet sted først. JaJa. Det er gratisversjonen.! Til wombiiactual-airport-ensh-svolvaer-helle. Slenger med, en snar tur til Båtsfjord. Dritvær i nord i dag.! 2 Siter
MagTvei Skrevet 23. november Forfatter Skrevet 23. november 20 timer siden skrev MagTvei: Har du gratisversjonen eller payware? EDIT: Fikk lagt inn gratisversjonen ved å pakke ut et annet sted først. Regner med at kjøpeversjonen kommer automatisk til library etterhvert, Kjetil? Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 26. november Skrevet 26. november @MagTveiJeg er også veldig skuffet over at den ikke har blitt lagt ut i 2024 library ennå, og at 2024 marketplace er forsinket. Jeg spesifikt sørget for at 2020 versjonen skulle være fullt kompatibel, med en drøss av bugreports til SDK teamet. Hvis den ikke var kryptert så kunne man bare dratt den over til community. Eneste info jeg har er at de jobber hardt med å teste og legger de over fortløpende. 2 Siter
Members Øyvin Sommer Skrevet 26. november Members Skrevet 26. november Der var ENSH kommet inn i 2024. 2 Siter
Erik Kristoffersen Skrevet 26. november Skrevet 26. november 10 timer siden skrev Kjetil WombiiActual: @MagTveiJeg er også veldig skuffet over at den ikke har blitt lagt ut i 2024 library ennå, og at 2024 marketplace er forsinket. Jeg spesifikt sørget for at 2020 versjonen skulle være fullt kompatibel, med en drøss av bugreports til SDK teamet. Hvis den ikke var kryptert så kunne man bare dratt den over til community. Eneste info jeg har er at de jobber hardt med å teste og legger de over fortløpende. Jeg må si at Leknes i 2024 virker for meg å være en nedgradering fra fs2020. Hva er det Asobo gjør med disse LOD ideene sine. får jo alt til å forsvinne bare noen få meter fra flyplassen, og hvor ble det av det animerte flagget som reagerer på vinden? Siter
Sauron Skrevet 26. november Skrevet 26. november 1 time siden skrev Erik Kristoffersen: Jeg må si at Leknes i 2024 virker for meg å være en nedgradering fra fs2020. Hva er det Asobo gjør med disse LOD ideene sine. får jo alt til å forsvinne bare noen få meter fra flyplassen, og hvor ble det av det animerte flagget som reagerer på vinden? Enig! Jeg holder på med en flyplass og skulle ta prosjektet inn i MSFS2024. For en fadese...nesten ingen ting virker som det skal. Og som du sier...disse LOD greiene er sikkert en god ide, men det hjelper lite at simmen flyter godt når alt av scenery ikke vises...🤨 1 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 26. november Skrevet 26. november @Erik Kristoffersen Jeg må være litt forsiktig med hva jeg sier, men årsaken til at Leknes er som den er, er nok at Gaya fikk i oppdrag å oppgradere hundrevis av flyplasser som de ikke har laget selv, som vil si at de kanskje bare hadde et par timer per flyplass, i en tildig versjon av simulatoren der ikke alt fungerte, og sikkert kontraktsmessige forhold om at de skulle bruke mest mulig av standardmodeller. Spekulasjoner, selvsagt. De har helt sikkert hatt et stort press på seg. Det ironiske er at ting som flaggene og dørene og de andre modellene fortsatt er inkludert i simulatoren, selv om de ikke er i bruk. Hvis jeg får lov av Jörg så skal jeg fikse opp ting, men han har nok av andre ting å stresse med for øyeblikket. 1 Siter
MagTvei Skrevet 27. november Forfatter Skrevet 27. november Og disse store granene hører ikke hjemme på ENLK. Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 30. november Skrevet 30. november Sukk... ja. Jeg har vurdert å lage en patch med de nødvendige ukrypterte filene for de som har kjøpt, men det åpner for uærlige sjeler og jeg er borte fra prosjektpcen akkurat nå. Skal se om jeg kan få til noe. Når det gjelder Leknes så må dere gjerne lage en post om det på det offisielle forumet (nevn også gjerne ting som redusert kvalitet på interiør, blå obstacle lights, ødelagte approach lights, feil farger på kontainere, manglende hangardører og garasjedør). https://www.flightsimulator.com/microsoft-flight-simulator-2024-november-27-update/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.