Jan Arne Sjøholt Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Er litt spent på 24 utgaven, mest spent på om jeg kan bruke PMDG's 737 der....noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november https://fselite.net/content/pmdg-development-update-and-msfs-2024-projects/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Will all purchases users have made from the Marketplace be transferrable to the new simulator? With very few exceptions, virtually all add-ons that work in Microsoft Flight Simulator (2020) today will function in Microsoft Flight Simulator 2024. Add-ons that were purchased from the in-simulator Marketplace will not need to be re-purchased in Microsoft Flight Simulator 2024. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 13. november Premium Medlem Del Skrevet 13. november 26 minutter siden skrev MagTvei: Will all purchases users have made from the Marketplace be transferrable to the new simulator? With very few exceptions, virtually all add-ons that work in Microsoft Flight Simulator (2020) today will function in Microsoft Flight Simulator 2024. Add-ons that were purchased from the in-simulator Marketplace will not need to be re-purchased in Microsoft Flight Simulator 2024. === Et lite tilegg til din beskrivelse. Er det sagt tidligere fra, både Microsoft og Asobo, at mappene Community Folder i 2020 blir den samme i 2024. Med andre ord, skulle det da være greit, og flytte innholdet, i Community mappa i 2020, over til 2024. Vi får se, jeg står klar for instalasjonen av 2024, når den lastes ned, 19 November kl.1700 +-👍👍👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Ja, jeg kommer nok også til å bare kopiere Community-mappa over til 2024. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 13. november Forfatter Del Skrevet 13. november OK...så bra...da satse jeg på å gå for 2024...:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet onsdag klokken 22:27 Del Skrevet onsdag klokken 22:27 Noen som har fått PMDG 737 til å virke? Hvordan kommer man i cockpit fra walkaround? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Shift + C tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Det funker, men så fryser hele simmen 🫣 her blir det nok tilbake til fs2020 for airliners..... Mye som imponerer i 2024, men alt 99% av det som fungerte i 2020 skal fungere i 2024 er vel ikke helt korrekt....... Pluss alle de andre bugene med kontrollerkonfigurasjon.... Masser av feil flytyper hulter til bulter på flyplassene..... Flyplasskjøretøyer som råkjører på flystripene........ Føler egentlig av i er med i en betatest igjen...... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Fly som pmdg har mye custom data. hvor forandringer i 24 lett ødelegger. ikke noe nytt at spill er ødelagt med bugs. og tendensen er fikse dette langt etter lansering. (visst de i hele tatt gjør det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.