Gå til innhold

Panavia Tornado


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

IndiaFoxtEcho  har laget en "amazing" modell,  både innvendig og utvendig.  Har bare såvidt begynt å pirke i alle mulighetene,  men her er nok å ta av for en som er interessert i å fordype seg i Tornadoen.  God lyd og flyr silkemykt og realistisk.  Noen generasjoner mer heftig enn Starfighter`n,  så her har vi en modell som blir plassert langt fram i hangaren  🤩

 

tr1.jpg

tr2.jpg

tr3.jpg

tr4.jpg

tr5.jpg

tr6.jpg

tr7.jpg

tr8.jpg

tr9.jpg

tr10.jpg

tr11.jpg

tr12.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å holde meg til sivile maskiner, eller warbirds i MSFS, men siden jeg har vært storfan av Tornadoen omtrent så lenge jeg kan huske, og det sannsynligvis fortsatt er en god stund til vi ser en i DCS måtte jeg sjekke ut denne. Av en eller annen grunn funket partikkeleffektene dårlig på maskinen min, så hver gang jeg svinget fikk jeg en real FPS-drop, men IndiaFoxTecho-gutta var hyggelige nok til å legge ut en config-fil uten partikkeleffektene for meg. Liker denne godt, men har skjønt at MSFS har noen begrensninger i forhold til hva de kan gjør, f.eks at flaps og wingsweep her henger sammen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

har skjønt at MSFS har noen begrensninger i forhold til hva de kan gjør, f.eks at flaps og wingsweep her henger sammen.

Ja det var litt uvant til å begynne med,  men fungerer greit etter hvert.  Ellers synes jeg Tornadoen "flyter" veldig bra,  også sammen med AI-kompis,  men har merket noe FPS-drops sammen med mange andre over f.eks. Lakenheats AB.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...