Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april Premium Medlem Del Skrevet 25. april IndiaFoxtEcho har laget en "amazing" modell, både innvendig og utvendig. Har bare såvidt begynt å pirke i alle mulighetene, men her er nok å ta av for en som er interessert i å fordype seg i Tornadoen. God lyd og flyr silkemykt og realistisk. Noen generasjoner mer heftig enn Starfighter`n, så her har vi en modell som blir plassert langt fram i hangaren 🤩 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ja, det er en flott modell! Her er en ex-tornado pilots intrykk av den: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Her viser han litt aerobatics: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Var og så den på Gardermoen i 1994, husker den imponerte: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Knallmaskin det, tar du den i Mach-loopen, eller på raid over Bagdad? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. april Kanskje i mach-loopen, men holder meg unna Bagdad 😆 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Må da være rolig nok i MSFS utgaven av Bagdad? Kunne jo sikkert vært en interesant flight å ta fra Kuwait i lav høyde natterstid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Da velger jeg heller å fly rundt i Lofoten, mye mer spektakulært terreng! Hvorfor gå over bekken etter vann? 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Jeg pleier å holde meg til sivile maskiner, eller warbirds i MSFS, men siden jeg har vært storfan av Tornadoen omtrent så lenge jeg kan huske, og det sannsynligvis fortsatt er en god stund til vi ser en i DCS måtte jeg sjekke ut denne. Av en eller annen grunn funket partikkeleffektene dårlig på maskinen min, så hver gang jeg svinget fikk jeg en real FPS-drop, men IndiaFoxTecho-gutta var hyggelige nok til å legge ut en config-fil uten partikkeleffektene for meg. Liker denne godt, men har skjønt at MSFS har noen begrensninger i forhold til hva de kan gjør, f.eks at flaps og wingsweep her henger sammen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) Fant også den fila på FB siden deres, så det flyter bra hos meg og. https://drive.google.com/file/d/1RMO1j9xXraB4bzGWIfhbjM2HUMGK1Tu8/view?usp=drive_link Endret 25. april av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april (endret) 3stk. tower buzzing på Haukåsen, Sogndal: Endret 26. april av MagTvei 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. april Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. april Sitat har skjønt at MSFS har noen begrensninger i forhold til hva de kan gjør, f.eks at flaps og wingsweep her henger sammen. Ja det var litt uvant til å begynne med, men fungerer greit etter hvert. Ellers synes jeg Tornadoen "flyter" veldig bra, også sammen med AI-kompis, men har merket noe FPS-drops sammen med mange andre over f.eks. Lakenheats AB. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.