Gå til innhold

Test av Airshow assistant:


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja æ tenkte at det var noe med rekkefølgen 😁, men æ forstår fortsatt ikke hvordan du får forskjellig «paints» på modellene.  Jeg har nyeste utgave av Airshow assistant, men får bare 2,3 eller 4 wingmen med samme paint 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg surret også med å få tak i siste utgave, da jeg trodde det var en betalt software, siden den lå på "Marketplace". Det viste seg dog at den er gratis, men skal den ligge på "Marketplace" så krever visst Asobo/Microsoft at den har en pris. Nå mangler det bare at den lever opp til navnet, prøver man å gjøre f.eks en loop med AI wingmen forsvinner de alle mulige veier :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he ja, wingmen trenger mye øving for å holde formasjonen gjennom en loop, men ellers er det mye realisme under normal flyvning. Og det er jo til tider veldig hyggelig med AI-selskap i lufta,  så lenge « virkeligheten « glimrer med sitt fravær 😆

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja programmet er kjekt å ha, om ikke annet for å få litt atmosfære og fine screenshots. Kunne vel gjøres litt mer selvforklarende i bruk, sliter litt med å finne modellene.  Det ser ut til at man må ha brukt dem i AA selv, for at de skal dukke opp der som wingman valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, har også dårlig erfaring med AH, liker ikke teksturene og lydene derfra og modellene er litt fantasifulle av og til. Men det virker som de har kommet seg litt nå, denne er blitt ganske bra (med Corsair lyd hos meg). Deres Spitfire og Mustang har jeg ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...