MagTvei Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. april Premium Medlem Del Skrevet 11. april Nydelig 😍...., men hvorfor tar du av i "landing config" ? Og hvordan klarte du å fly med forskjellige modeller ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Tipper de første bildene er av landingen i feil rekkefølge? Ser ut i allefall ut som en landing "ved" Aspmyra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Hehe, ja bildene kom i feil rekkefølge, fikk ikke med meg starten. Det er samme modell, men la til tiptankene etter aktivering av Airshow assistant. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. april Premium Medlem Del Skrevet 11. april Ja æ tenkte at det var noe med rekkefølgen 😁, men æ forstår fortsatt ikke hvordan du får forskjellig «paints» på modellene. Jeg har nyeste utgave av Airshow assistant, men får bare 2,3 eller 4 wingmen med samme paint 🥴 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Det kan gjøres nederst: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Siste spam med full pakke: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. april Premium Medlem Del Skrevet 11. april No vart eg skræmt 😳....spenstige bilder ! Og så ser æ at du har en beta-utgave av Airshow assistant, og den er ganske annerledes en hos meg. Må se om jeg kan få tak i beta’en ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Spam i vei, det blir aldri nok jagerfly i Bodø og Nord-Norge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april To gamle norske venner på tur 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. april Premium Medlem Del Skrevet 11. april Endelig, fant ut av det. Kjøpte Airshow assistant på markedsplassen i MSFS, og det var en gammel utgave 😒. Slettet denne og hentet den nyeste fra nettsiden hos Touching Cloud, så nå snakker vi 😎 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Jeg surret også med å få tak i siste utgave, da jeg trodde det var en betalt software, siden den lå på "Marketplace". Det viste seg dog at den er gratis, men skal den ligge på "Marketplace" så krever visst Asobo/Microsoft at den har en pris. Nå mangler det bare at den lever opp til navnet, prøver man å gjøre f.eks en loop med AI wingmen forsvinner de alle mulige veier 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. april Premium Medlem Del Skrevet 12. april He he ja, wingmen trenger mye øving for å holde formasjonen gjennom en loop, men ellers er det mye realisme under normal flyvning. Og det er jo til tider veldig hyggelig med AI-selskap i lufta, så lenge « virkeligheten « glimrer med sitt fravær 😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Ja programmet er kjekt å ha, om ikke annet for å få litt atmosfære og fine screenshots. Kunne vel gjøres litt mer selvforklarende i bruk, sliter litt med å finne modellene. Det ser ut til at man må ha brukt dem i AA selv, for at de skal dukke opp der som wingman valg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Fler som har problem med at wingmen's motorer stopper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april (endret) 3 x Pratt&Whitney R-2800 Double Wasp Endret 12. april av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. april Premium Medlem Del Skrevet 12. april Saftig trekløver 🤩 , Hellcat og Corsair er blant mine warbirdfavoritter, P-47 er jeg mer usikker på, har så ymse erfaring med AH . Hva synes du ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Enig, har også dårlig erfaring med AH, liker ikke teksturene og lydene derfra og modellene er litt fantasifulle av og til. Men det virker som de har kommet seg litt nå, denne er blitt ganske bra (med Corsair lyd hos meg). Deres Spitfire og Mustang har jeg ikke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. april Premium Medlem Del Skrevet 12. april Takker for tilbakemelding, da holder jeg meg unna ei stund til 😇 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. april Premium Medlem Del Skrevet 14. april Herlig 🎖 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april (endret) Slutter som jeg starta, med en av favorittene, F-104. Får ikke til å ha tiptanker på begge. Endret 15. april av MagTvei 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Plutselig dukket wingman opp med 4 tanker, vet ikke hva som fikset det? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.