Inge Jenstad esq. Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Etter å ha rensket PC-en min for alt MSFS-ting så godt jeg kunne (alle tre diskene - både den fysiske og de virtuelle), så ville jeg prøve med en ny installasjon (igjen!). Søkte etter MSFS, FlightSim..., MS Flights... og FS2020 og slettet alt. Nystartet PC og kjørt CCleaner. Så kom den store overraskelsen: MSFS ble installert i norsk språkdrakt! Kjent dette? Inge J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Hadde på norsk til å begynne med, men gikk over til engelsk, for da er alle tips og rettledninger du søker opp på nett mye lettere å følge. Gjelder også for Windows. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 5. april Forfatter Del Skrevet 5. april Må jeg reinstallere eller er det en funksjon som gjør det mulig å skifte språk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Mener jeg byttet uten å reinstallere, i hvertfall i Win11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Language in Microsoft Flight Simulator To be very specific, you just need to head over to the in-game OPTIONS > GENERAL. Click on MISC > Under the LANGUAGE category, set your preferred language. Press F11 or APPLY & SAVE. Quit the Microsoft Flight Simulator game > Re-launch the game to apply changes. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Hmmm. Ser ut til at jeg må reinstallere nok en gang. Simulatoren spør etter spilldisk. Jeg har jo aldri fått noen slik diske ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. april Premium Medlem Del Skrevet 8. april 47 minutter siden skrev Inge Jenstad esq.: Hmmm. Ser ut til at jeg må reinstallere nok en gang. Simulatoren spør etter spilldisk. Jeg har jo aldri fått noen slik diske ... Hei.! Neida. Start om maskinen, og start Simulatoren. Dette er noe som kan dukke opp, tid til annen. Dette har vi opplevd flere ganger. God Simming. 😁👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 9. april Full Member Del Skrevet 9. april Det er ikke sikkert det er så enkelt. Sjekk at du er logget inn på Xbox kontoen og MS store kontoen din. Som regel løser det seg hvis du logger inn. Hvis du ikke får logget inn, så forsøk å skifte språk i windows til Engelsk(USA). Det løste det for meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april (endret) Suksess, MagTvei! Takknemlig! Også takk til Steinar Bakke. Ingen "impertinente" spørsmål om Spilldisk. Takk også til dere andre som har bidratt til en vellykket aften. Endret 10. april av Inge Jenstad esq. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.