Gå til innhold

FS 2020 på norsk!


Anbefalte innlegg

Etter å ha rensket PC-en min for alt MSFS-ting så godt jeg kunne (alle tre diskene - både den fysiske og de virtuelle), så ville jeg prøve med en ny installasjon (igjen!). Søkte etter MSFS, FlightSim..., MS Flights... og FS2020 og slettet alt. Nystartet PC og kjørt CCleaner. 

Så kom den store overraskelsen: MSFS ble installert i norsk språkdrakt!

Kjent dette?

Inge J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Language in Microsoft Flight Simulator

To be very specific, you just need to head over to the in-game OPTIONS > GENERAL.

Click on MISC > Under the LANGUAGE category, set your preferred language.

Press F11 or APPLY & SAVE.

Quit the Microsoft Flight Simulator game > Re-launch the game to apply changes.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
47 minutter siden skrev Inge Jenstad esq.:

Hmmm. Ser ut til at jeg må reinstallere nok en gang. Simulatoren spør etter spilldisk. Jeg har jo aldri fått noen slik diske ...

 

mstrøbbel.png

Hei.!

Neida. Start om maskinen, og start Simulatoren. Dette er noe som kan dukke opp, tid til annen. Dette har vi opplevd flere ganger. God Simming. 😁👍  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Det er ikke sikkert det er så enkelt. Sjekk at du er logget inn på Xbox kontoen og MS store kontoen din. Som regel løser det seg hvis du logger inn. Hvis du ikke får logget inn, så forsøk å skifte språk i windows til Engelsk(USA). Det løste det for meg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...