GÃ¥ til innhold

Norsk Spitfire


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Enda en Spitfire 😲?  Jada,  men denne gangen MK Vb,  og Flight Replicas har vært så generøs å inkludere den i norske FN-registreringene som 331 skvadronen brukte i 1942 !  Nok av Spitfire !??  Neida,  Flight Replica har laget den kanskje aller mest detaljerte modellen,  og den flyr veldig nært "etter boka".  Anbefales .

fn1.jpg

fn2.jpg

fn3.jpg

fn4.jpg

fn5.jpg

fn6.jpg

fn7.jpg

fn8.jpg

fn9.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder Ernst. Savna lyden da men den finnes kanskje på dutuben ett sted. Men en ting, jeg ser jo 3 fly, var dere tre som fløy eller er det en eller anna smart patch kommet i seinere år ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden skrev per berge:

Fantastiske bilder Ernst. Savna lyden da men den finnes kanskje på dutuben ett sted. Men en ting, jeg ser jo 3 fly, var dere tre som fløy eller er det en eller anna smart patch kommet i seinere år ?

Vet ikke om det er det Ernst bruker, men har en mistanke - Airshow Assistant fra Touching Cloud (https://msfs.touching.cloud/) lar deg sette opp flere fly som kan fly sammen med deg. I de seneste versjonene kan du til og med sette opp en flight med forskjellige fly, f.eks kunne Ernst ha fløyet Spit og hatt med seg en Mustang og en Bf-109 på tur.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Fantastiske bilder Ernst. Savna lyden da men den finnes kanskje på dutuben ett sted. Men en ting, jeg ser jo 3 fly, var dere tre som fløy eller er det en eller anna smart patch kommet i seinere år ?

Takkåtakk,  og som Fredrik skriver,  jeg brukte "Airshow Assistant".  Et hendig lite program,  som gir en mulighet til å fly i formasjon med inntil 5 fly  (  4 AI + eget ).  Litt artig for screenshots,  men ikke så veldig realistisk ellers 😅

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden skrev Fredrik Edvardsen:

Vet ikke om det er det Ernst bruker, men har en mistanke - Airshow Assistant fra Touching Cloud (https://msfs.touching.cloud/) lar deg sette opp flere fly som kan fly sammen med deg. I de seneste versjonene kan du til og med sette opp en flight med forskjellige fly, f.eks kunne Ernst ha fløyet Spit og hatt med seg en Mustang og en Bf-109 på tur.

Da var jeg litt på kornet altså 😉

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...