Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. april Premium Medlem Del Skrevet 2. april Enda en Spitfire 😲? Jada, men denne gangen MK Vb, og Flight Replicas har vært så generøs å inkludere den i norske FN-registreringene som 331 skvadronen brukte i 1942 ! Nok av Spitfire !?? Neida, Flight Replica har laget den kanskje aller mest detaljerte modellen, og den flyr veldig nært "etter boka". Anbefales . 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Fantastiske bilder Ernst. Savna lyden da men den finnes kanskje på dutuben ett sted. Men en ting, jeg ser jo 3 fly, var dere tre som fløy eller er det en eller anna smart patch kommet i seinere år ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april 25 minutter siden skrev per berge: Fantastiske bilder Ernst. Savna lyden da men den finnes kanskje på dutuben ett sted. Men en ting, jeg ser jo 3 fly, var dere tre som fløy eller er det en eller anna smart patch kommet i seinere år ? Vet ikke om det er det Ernst bruker, men har en mistanke - Airshow Assistant fra Touching Cloud (https://msfs.touching.cloud/) lar deg sette opp flere fly som kan fly sammen med deg. I de seneste versjonene kan du til og med sette opp en flight med forskjellige fly, f.eks kunne Ernst ha fløyet Spit og hatt med seg en Mustang og en Bf-109 på tur. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. april Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. april Sitat Fantastiske bilder Ernst. Savna lyden da men den finnes kanskje på dutuben ett sted. Men en ting, jeg ser jo 3 fly, var dere tre som fløy eller er det en eller anna smart patch kommet i seinere år ? Takkåtakk, og som Fredrik skriver, jeg brukte "Airshow Assistant". Et hendig lite program, som gir en mulighet til å fly i formasjon med inntil 5 fly ( 4 AI + eget ). Litt artig for screenshots, men ikke så veldig realistisk ellers 😅 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april 6 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Vet ikke om det er det Ernst bruker, men har en mistanke - Airshow Assistant fra Touching Cloud (https://msfs.touching.cloud/) lar deg sette opp flere fly som kan fly sammen med deg. I de seneste versjonene kan du til og med sette opp en flight med forskjellige fly, f.eks kunne Ernst ha fløyet Spit og hatt med seg en Mustang og en Bf-109 på tur. Da var jeg litt på kornet altså 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april (endret) Ja denne må inn i hangaren så fort jeg er hjemme ved PC'n igjen. Litt synd at Microsoft ikke tillater synlige kanoner da men. Endret 2. april av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Endelig på plass i hangaren 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Frem fra glemselen for gammel FSX Realair Mk. XIV, konvertert med MSFS LegacyImporter: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.