Gå til innhold

Se hva påskeharen kom med.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

F-86F  Sabre  fra Blackbird/Shrike .  Har jo hatt "freeware-utgaven" ei stund,  men denne modellen har klikkbar og oppgradert cockpit,  og FD som er noen divisjoner over.  Bl.a.  er motorytelsen mye bedre simulert,  med "langsom" og realistisk spooling,  så her må man være oppmerksom under landing, og heller bruke speedbrake aktivt,  i stedenfor throttle.  Og så har piloten fått norsk hjelm !!  ( Er det Gunnar som har vært framme med malepenselen ? ). Flyr alldeles nydelig,  så dette ble herlig avveksling og passelig underholdning etter lange dager rundt bålet  🤩

ff2.jpg

ff3.jpg

ff4.jpg

ff5.jpg

ff6.jpg

ff7.jpg

ff8.jpg

ff9.jpg

ff10.jpg

ff11.jpg

ff12.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Jeg stusset også på at du ikke tok en Bodø-maskin

Det var nok ikke flere norske å velge blant,  så her kan vi jo håpe at Gunnar får tenning 😁

Sitat

kommer den med FN (331) kjennetegn? Også svir det jo litt i øynene for en gammel flyvåpen-mann at roundelen på skroget peker feil vei.

Som sagt,  denne var eneste norske .  Og jeg er enig,  det gjør vondt å se roundelen feil vei på skroget.  Sluttet å fly denne fra 338 skv,  og byttet til noen amerikanske 😒

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

den ligger ikke i Community og jeg finner heller ikke noen manual.

Hos meg ligger den i community,  men litt forvirrende kalles den  " milviz-aircraft-f86f"  Antakelig fordi Blackbird / Shrike tidligere het MILVIZ.  Der finner du også manual .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...