Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mars Premium Medlem Del Skrevet 31. mars F-86F Sabre fra Blackbird/Shrike . Har jo hatt "freeware-utgaven" ei stund, men denne modellen har klikkbar og oppgradert cockpit, og FD som er noen divisjoner over. Bl.a. er motorytelsen mye bedre simulert, med "langsom" og realistisk spooling, så her må man være oppmerksom under landing, og heller bruke speedbrake aktivt, i stedenfor throttle. Og så har piloten fått norsk hjelm !! ( Er det Gunnar som har vært framme med malepenselen ? ). Flyr alldeles nydelig, så dette ble herlig avveksling og passelig underholdning etter lange dager rundt bålet 🤩 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Artig, selv om det der ikke er en Bodø-maskin 😜 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars 31 minutter siden skrev Kim Kristensen: Artig, selv om det der ikke er en Bodø-maskin 😜 Denne er vel fra 338 på Ørlandet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mars Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 31. mars Yepp, tilhørte Ørlandet, men var ofte på besøk i Bodø 😄. Dessuten fløy de stort sett over hele landet, og ikke bare rundt Ørlandet ..... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Jeg stusset også på at du ikke tok en Bodø-maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Apropos Bodø-maskin, kommer den med FN (331) kjennetegn? Også svir det jo litt i øynene for en gammel flyvåpen-mann at roundelen på skroget peker feil vei. Endret 31. mars av Kim Kristensen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mars Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 31. mars Sitat Jeg stusset også på at du ikke tok en Bodø-maskin Det var nok ikke flere norske å velge blant, så her kan vi jo håpe at Gunnar får tenning 😁 Sitat kommer den med FN (331) kjennetegn? Også svir det jo litt i øynene for en gammel flyvåpen-mann at roundelen på skroget peker feil vei. Som sagt, denne var eneste norske . Og jeg er enig, det gjør vondt å se roundelen feil vei på skroget. Sluttet å fly denne fra 338 skv, og byttet til noen amerikanske 😒 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Hei. Har installert F-86 den flyr bra, den er vanskelig å finne, den ligger ikke i Community og jeg finner heller ikke noen manual. Finnes det noe slikt?? Venter spent på oppklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. april Sitat den ligger ikke i Community og jeg finner heller ikke noen manual. Hos meg ligger den i community, men litt forvirrende kalles den " milviz-aircraft-f86f" Antakelig fordi Blackbird / Shrike tidligere het MILVIZ. Der finner du også manual . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Takker og bukker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.