Gå til innhold

Får ikke åpnet FS2020


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som kan gi meg et tips? Jeg har to stasjonære PC,er. På en har jeg Windows 10 med FS2020 Premium, kjøpt på Microsoft Store for nedlasting.

På den andre har jeg Windows 11 med FS2020 Standard versjon. Også den er kjøpt i Store for nedlasting. Begge er installert på hver sin PC.

Når jeg prøver å starte FS får jeg bare beskjed om å sette inn spillCD. Dette skjer  på begge maskinene. Selvsagt har jeg ikke spillCD til nedlastede versjoner.

Er det noen som opplever, har opplevd, det samme og som kan tipse meg om løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg har samme problemet som deg, og jeg har fulgt instruksjonene som kommer fram i linken som du har fått. Artikkelen er fra 2020, og det er ikke sikkert løsningene er riktige for det problemet som er oppstått nå. Problemet er at FS2020 trenger xboxappen og kontakt med MS store for å kjøre. Du er sannsynligvis,som meg logget ut av begge disse. Jeg klarer ikke å logge meg inn. Ved forsøk på innlogging kommer det opp et hvitt ark midt i bildet, og så skjer det ikke noe mer. Jeg har akkurat snakket med Microsoft support, og de sier at det er svært mange som opplever dette nå.De har ingen løsning idag, men håper å få det en av de nærmeste dagene. Det er bare å smøre seg med tålmodighet, og håpe på at SU 15 oppdateringen som skal komme i morgen løser problemet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg fikk akkurat en mail fra Microsoft support. Skift språk til Engelsk(Amerikansk) og sett det til hovedspråket. Dermed fikk jeg logget inn på både MS store og Xbox appen. Nå er jeg igjen inne på FS og flyr. Dermed ser det ut til at påska er reddet i år også😀

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Ja jeg ser nå at jeg ikke har fått med meg det svaret på fredag. Litt rart at hun på MS support heller ikke hadde fått med seg det før helga. Hun sa idag til morgen at de kjente til problemet, men at de ventet på en løsning fra Amerika. Det viktigste er at vi har en vei ut av problemet. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...