Jan Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Når det gjelder bilder fra Bringeland går det kanskje an å spørre Fjordane Flyklubb? https://fjordaneflyklubb.wordpress.com/kontakt-oss/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Har startet en liten jobb med å porte en eldre versjon av bygningene (FSX?) til MSFS. Bygningene har jeg fått av en annen her inne. men det blir uten tvil en retro-versjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 25. januar Forfatter Del Skrevet 25. januar 4 timer siden skrev Dag Baardsen: Har startet en liten jobb med å porte en eldre versjon av bygningene (FSX?) til MSFS. Bygningene har jeg fått av en annen her inne. men det blir uten tvil en retro-versjon... Er det Bringeland du snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar 1 time siden skrev Sauron: Er det Bringeland du snakker om? Jepp. Beklager manglende kontekst! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Den 25.1.2024 klokken 0.53 skrev Sauron: Ja utsiden har jeg relativt bra kontroll på, så det skal gå greit. Får bare kjøre på med det jeg har og justere når ev ny info foreligger..:) Gjerne del progress her på forumet hvis du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar 22 timer siden skrev Erik Kristoffersen: Gjerne del progress her på forumet hvis du vil Ja det skal jeg gjøre. Nå reiser jeg ombord på jobb onsdag og blir borte en måned. Får ikke gjort mer i SDK da, men jeg får jobbet med modellene. Da er nok mye av den jobben gjort til jeg er tilbake…forhåpentligvis. Er modellene som suger mest tid…spes om man vil ha de litt detaljert og fin..;) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Valle flyplass, ENVE, trenger en oppdatering. Selv generiske bygg ville gjort susen. Flyplasen ligger i MSFS, men er glemt av de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 2. februar Forfatter Del Skrevet 2. februar (endret) 13 timer siden skrev alfme: Valle flyplass, ENVE, trenger en oppdatering. Selv generiske bygg ville gjort susen. Flyplasen ligger i MSFS, men er glemt av de fleste. Ja, den er sikkert relativt rask å lage hvis der bare er godt nok bildemateriale... Endret 2. februar av Sauron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Hei! Er det noen fremgang i Birkeland sceneriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.