Gå til innhold

Blenderversjon?


Sauron

Anbefalte innlegg

Hei,

Har frem til et par uker siden brukt blender 2.9 med Blender2MSFS addon toolkit for eksport til MSFS. I forbindelse med at jeg ryddet på maskinen og tok en reintall av det meste, oppgraderte jeg til Blender 3.3.9 og har installert ASOBO MSFS Blender importer/exporter v.1.3.2. Forsåvidt greit det, men nå har jeg fått en slags forsinkelse i Blender hvor det kan gå noen sekunder fra jeg trykker på et objekt til det er "aktivisert". Inn i h*** irriterende når man jobber med et prosjekt. Har lite lyst til å installere Blender 2.9 igjen og lurer derfor på hva andre utviklere her bruker av Blenderversjon / plugins og om noen har opplevd noe liknende...?

Endret av Sauron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opp til nå brukt Blender 3.1.0 men har oppgradert til Blender 3.4.0 (note to myself: ikke oppgrader Blender to dager før release av en modell.... 🤣)

Har vært veldig fornøyd med 3.1.0 og synes vel at versjon 3.4.0 er litt mere laggy. Men ikke flere sekunders delay. 

Gikk fra Blender glTF-IO-MSFS 1.1.6 til 1.3.2 som er siste versjon og har en del rettinger. Må ærlig innrømmet at jeg noen ganger fortsatt bruker Blender 3.1. og 1.1.6 eksporter fordi den funker for meg på det jeg har laget til nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...