Gå til innhold

Fokker Fellowship F-28 1000 LN-SUC


Anbefalte innlegg

Jeg har gått til innkjøp av JFsin Fokker Fellowship. Den var dyr, men er nok verdt pengene. Braathens SAFE er dessverre ikke blant standard liveries, så jeg er i gang med teksturer til LN-SUC "Harald Hårfagre". Jeg jobber på gamlemåten (et fullstendig paintkit er ikke å oppdrive), så dette kommer til å ta litt tid. Men her er status så langt
 

Skjermbilde (2795).jpg

Skjermbilde (2813).jpg

Skjermbilde (2783).jpg

Skjermbilde (2798).jpg

Skjermbilde (2796).jpg

Skjermbilde (2804).jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Enig med Kim, den ser allerede veldig bra ut.  Sitter fortsatt på gjerdet, det har kommet noen reaksjoner på at modellen er krevende for litt eldre PCer. Jeg har en ok PC, men noe utdatert hovedkort og grafikk-kort, så det spørs......

Og det stemmer Ernst. Den er FPS krevende. Men noe kan gjøres for å bedre dette. Det gjelder innstillinger i oppsettet på tablet'en i Cockpit. Jeg registrerte ganske raskt lugging - spesielt i cockpit view. Noen grep har nå gjort at dette glir bedre. har også gjort noen få grep i innstillingene til sim'en, hvor det meste stod på ultra...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden skrev Tobias Nome:

Syns Fokkeren flyter godt på mitt medium laptop-system, og er magisk å håndfly! Nå var det bare å øve på VOR-VOR... :D (Annen livery her for ordens skyld)

Skjermbilde (4994).png

Skjermbilde (4995).png

Skjermbilde (4996).png

Skjermbilde (4998).png

Skjermbilde (4999).png

Men jeg har ikke laget LN-SUN 😌 Denne ble lastet opp omtrent samtidig som jeg lastet opp LN-SUC. Når det er sagt, så er jeg i ferd med å gjøre et par korrigeringer på SUC. Den som laget SUN har jobbet i "Blender", noe som gjør arbeidet mye enklere. Jeg jobber dessverre fortsatt på gamlemåten (mye mer prøving og feiling)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.7.2023 klokken 13.19 skrev Gunnar van der Meeren:

Jeg har gått til innkjøp av JFsin Fokker Fellowship. Den var dyr, men er nok verdt pengene. Braathens SAFE er dessverre ikke blant standard liveries, så jeg er i gang med teksturer til LN-SUC "Harald Hårfagre". Jeg jobber på gamlemåten (et fullstendig paintkit er ikke å oppdrive), så dette kommer til å ta litt tid. Men her er status så langt
 

Skjermbilde (2795).jpg

Skjermbilde (2813).jpg

Skjermbilde (2783).jpg

Skjermbilde (2798).jpg

Skjermbilde (2796).jpg

Skjermbilde (2804).jpg

Er denne sånn Fokker 28 Braathens S.A.F.E. fremdeles lagret her en sted i Norge? Kunne tenkt å bruke den som fraktfly istedenfor tre stykker Tupolev 104 uferdig bygd i følge nettsiden www.rzjets.net. Hmm hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...