Fredrik Edvardsen Skrevet 22. juni 2023 Del Skrevet 22. juni 2023 I dag slapp endelig Razbam sin F-15E Strike Eagle til DCS, denne har jeg ventet spent på - jeg brukte mye tid med Jane's F-15 på slutten av 90-tallet, så nostalgi-faktoren med Strike Eaglen er høy for min del. Bildene er fra første testtur i området rundt Tel Aviv, Israel. Førsteinntrykket er knallbra, men nå skal det sies at jeg ikke har gjort noe dypdykk i systemene ennå, kun startet maskinen og fløyet den rundt. Det blir nok en del lesing og testing fremover her! 😁 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 23. juni 2023 Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2023 Hipp hurra for denne merkedagen. Ja, Janes var det virkelig store husker jeg! Og det å se det jeg kaller "F-15 grå" reflektere i sollyset i DCS er imponerende. Flotte bilder, så håper jeg ikke for din del at vi møtes i luften 😛 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg er elendig på air to air, så det håper jeg at jeg unngår også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Knall, ser en del pensjonerte piloter snakker positivt om den, så det lover jo veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.