Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. juni 2023 Premium Medlem Del Skrevet 21. juni 2023 Duxford last night ........ 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Du har sommeren fullbooket med andre ord? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Tok en tur innom nå med Mustangen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juni 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. juni 2023 Sitat Tok en tur innom nå med Mustangen. Har du gjort noe spesielt med innstillingene i MSFS, siden du ser flyene korrekt gjengitt ?? Hos meg får jeg bare fra EN annen i MP, mens andre blir seende ut som default et eller annet "jåssfly". Som sist jeg fløy sammen med flere BF-109, P-38 og Spitfire, og jeg har alle modellene i simmen, men bare EN BF-109 viste seg korrekt, mens de andre var default Beech......😬 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juni 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. juni 2023 Okei, æ fikk svaret fra deg på facebook, ALLE må ha samme livery på modellene. Det forklarer saken, takk takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 22. juni 2023 Del Skrevet 22. juni 2023 Ja, litt mer info om model matching for multiplayer i MSFS: https://devsupport.flightsimulator.com/idea/12730/document-rules-for-multiplayer-model-matching.html Knall bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.