Fredrik Edvardsen Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 I dag slapp Ugra Media sitt "nye" map, "Normandy 2" til DCS. "Normandy 2" er et helt nytt map, som bygger på Ugra Medias originale "Normady"-map, "Normandy 2" er mye større og mye mer detaljert - antallet flyplasser er også økt fra rundt 30 til 69. For første gang er det nå mulig å fly over London og Paris i DCS. Jeg er i utgangspunktet ikke kjempeinteressert i den Andre Verdenskrig, men Ugra kjører et tilbud det er vanskelig å si nei til - hvis man allerede har "Normandy" og "The Channel" får man det nye mapet til $10 USD. Forhåpentligvis kommer det noen flere tidsriktige AI-fly etterhvert så man kan gjenskape ting som "the Battle of Britain". 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Ser veldig bra ut, hvilket map i DCS er størst nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. april 2023 Forfatter Del Skrevet 22. april 2023 "South Atlantic" er vel det største mapet til nå, men det er ganske uinteressant. Mesteparten av mapet er vann, og resten er lite detaljert og forglemmelig. Heldigvis er det andre maps like rundt hjørnet som ser veldig bra ut, som f.eks Sinai-mapet fra OnReTech. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. april 2023 Forfatter Del Skrevet 22. april 2023 Har brukt litt tid på Normandy i kveld og må si det er mye jeg liker her! Legger ved noen bilder av Paris. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. april 2023 Premium Medlem Del Skrevet 23. april 2023 Sjokkerende tøffe bilder 😲 . Får se om æ makter å gå inn i "DCS-krigen" igjen, må kanskje begynne å se meg om etter en ny PC........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 4 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Sjokkerende tøffe bilder 😲 . Får se om æ makter å gå inn i "DCS-krigen" igjen, må kanskje begynne å se meg om etter en ny PC........ Samme her, har vært DCS-simmer i tre-fire perioder, men den har litt for tungvint oppsett for min del, med mapping av alle kontroller etc. for hvert enkelt fly. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. april 2023 Forfatter Del Skrevet 23. april 2023 3 timer siden skrev MagTvei: Samme her, har vært DCS-simmer i tre-fire perioder, men den har litt for tungvint oppsett for min del, med mapping av alle kontroller etc. for hvert enkelt fly. Du sier noe, å reinstallere uten å huske å ta backup av mappa med keybindings er oppskriften på en dårlig dag 😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.