Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Big Radials Norseman.  Denne har jeg gleda meg til,  og da tenker jeg på noen opplevelsesrike turer jeg har hatt med "Flymuseets" flybare Norseman.  Den lengste turen var t/r Andøya i 2017,  og da fikk vi både føle, lukte og ikke minst høre i nærkontakt med dette "klenodiet" 😊. Dette flyet er nok i bedre stand enn  Big Radiels Norseman,  men bortsett fra litt gammel og slitt utgave er likheten godt ivaretatt ,  og modellen har både god lyd og troverdig flyfeeling.   Artig å ta samme tur i MSFS som i virkeligheten .

no1.jpg

no2.jpg

no3.jpg

no4.jpg

no5.jpg

no5b.jpg

no6.jpg

no7.jpg

no7b.jpg

no8.jpg

no9.jpg

no10.jpg

no11.jpg

no12.jpg

no13.jpg

• Like 7
  • Premium Medlem
Skrevet
1 minutt siden skrev Dag Baardsen:

For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også :) 

Da må du få med multene på Dvergbergmyrene på høsten.. 😁

• Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet
Sitat

For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også 

Takk skal du ha :) ,  har mange turer til Andøya  RL,  så jeg synes det er ekstra stas å fly til Andøya i MSFS,  siden både flybasen og Andenes er fantastisk fint modellert i simmen.  Jeg bodde på en av mine første "rep-øvelser" på Haugnes,  før det ble en del av basen.

Haugnes.jpg

• Like 3

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...