Gå til innhold

Norseman


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Big Radials Norseman.  Denne har jeg gleda meg til,  og da tenker jeg på noen opplevelsesrike turer jeg har hatt med "Flymuseets" flybare Norseman.  Den lengste turen var t/r Andøya i 2017,  og da fikk vi både føle, lukte og ikke minst høre i nærkontakt med dette "klenodiet" 😊. Dette flyet er nok i bedre stand enn  Big Radiels Norseman,  men bortsett fra litt gammel og slitt utgave er likheten godt ivaretatt ,  og modellen har både god lyd og troverdig flyfeeling.   Artig å ta samme tur i MSFS som i virkeligheten .

no1.jpg

no2.jpg

no3.jpg

no4.jpg

no5.jpg

no5b.jpg

no6.jpg

no7.jpg

no7b.jpg

no8.jpg

no9.jpg

no10.jpg

no11.jpg

no12.jpg

no13.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 minutt siden skrev Dag Baardsen:

For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også :) 

Da må du få med multene på Dvergbergmyrene på høsten.. 😁

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også 

Takk skal du ha :) ,  har mange turer til Andøya  RL,  så jeg synes det er ekstra stas å fly til Andøya i MSFS,  siden både flybasen og Andenes er fantastisk fint modellert i simmen.  Jeg bodde på en av mine første "rep-øvelser" på Haugnes,  før det ble en del av basen.

Haugnes.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...