Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. april 2023 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2023 Big Radials Norseman. Denne har jeg gleda meg til, og da tenker jeg på noen opplevelsesrike turer jeg har hatt med "Flymuseets" flybare Norseman. Den lengste turen var t/r Andøya i 2017, og da fikk vi både føle, lukte og ikke minst høre i nærkontakt med dette "klenodiet" 😊. Dette flyet er nok i bedre stand enn Big Radiels Norseman, men bortsett fra litt gammel og slitt utgave er likheten godt ivaretatt , og modellen har både god lyd og troverdig flyfeeling. Artig å ta samme tur i MSFS som i virkeligheten . 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. april 2023 Del Skrevet 8. april 2023 For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 8. april 2023 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2023 1 minutt siden skrev Dag Baardsen: For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også Da må du få med multene på Dvergbergmyrene på høsten.. 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. april 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2023 Sitat For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også Takk skal du ha , har mange turer til Andøya RL, så jeg synes det er ekstra stas å fly til Andøya i MSFS, siden både flybasen og Andenes er fantastisk fint modellert i simmen. Jeg bodde på en av mine første "rep-øvelser" på Haugnes, før det ble en del av basen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 8. april 2023 Del Skrevet 8. april 2023 Flott serie! Var så heldig at jeg fikk hoppe med t/r ENAN-ENDU mens den var på Andøya. Veldig artig for 333 skv at den kom opp til jubileet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. april 2023 Del Skrevet 8. april 2023 ENAN er en flott flyplass. Her gjorde jeg landingsrunder med Dash 8-100 etter type-rating i nydelig vær en mai dag for 6 år siden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.