Gå til innhold

Møkka bug'en består. Æ blir helt oppgitt!!!!!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det har vel ikke vært eksplisitt lovet å ordne opp i frosset hav i foreliggende SU, så vidt jeg husker? Men er enig i at det er kjipt med gjenfrosne fjorder langs med den golfstrømoppvarma kysten vår. Jeg setter en tier på at dette er og fortsatt kommer til å være langt nede på lista over ting som skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden skrev Dag Baardsen:

Ser ikke ut til at det blir ved første sving. Akkurat nå er det 369 stemmer som skal til for å komme på dev-lista og den bug-rapporten som jeg mener har flest stemmer har 55...

Da er det bare å erkjenne at "bug'en" ikke har særlig interesse hos nordiske simmere generelt, så da må vi bare leve med dette i overskuelig fremtid!!

Jeg synes det er en underlig tilnærming Asobo/Microsoft har valgt. De "spyr" ut halvferdige fly, helikoptre og div. funksjoner i hopetall, samtidig som de ikke har fokus på det grunnleggende. Etter 2.5 år har vi bl.a fremdeles ikke sesonger, ikke opptaksmuligheter foruten beta versjon, DX12 fremdeles i beta, Vinter er helt på trynet gjengitt i nord, ja generelt mange grunnleggende funksjoner som ikke fungerer eller ikke er ferdige. Merkelig strategi spør du meg...

Endret av Siggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden skrev Siggen:

Da er det bare å erkjenne at "bug'en" ikke har særlig interesse hos nordiske simmere generelt, så da må vi bare leve med dette i overskuelig fremtid!!

Jeg synes det er en underlig tilnærming Asobo/Microsoft har valgt. De "spyr" ut halvferdige fly, helikoptre og div. funksjoner i hopetall, samtidig som de ikke har fokus på det grunnleggende. Etter 2.5 år har vi bl.a fremdeles ikke sesonger, ikke opptaksmuligheter foruten beta versjon, DX12 fremdeles i beta, Vinter er helt på trynet gjengitt i nord, ja generelt mange grunnleggende funksjoner som ikke fungerer eller ikke er ferdige. Merkelig strategi spør du meg...

Ja det er f*** så irriterende...spesielt at sjøen fryser. De kunne nå i det minste laget muligheten for at man kunne laget polygoner i SDK og fjernet is på sjø og ev. vann slik man kan med vegetasjon. Ødelegger inntrykket totalt med den sjøisen...skulle tro man opererte i antarktis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...