Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Det har vel ikke vært eksplisitt lovet å ordne opp i frosset hav i foreliggende SU, så vidt jeg husker? Men er enig i at det er kjipt med gjenfrosne fjorder langs med den golfstrømoppvarma kysten vår. Jeg setter en tier på at dette er og fortsatt kommer til å være langt nede på lista over ting som skal gjøres.

Skrevet (endret)
8 timer siden skrev Dag Baardsen:

Ser ikke ut til at det blir ved første sving. Akkurat nå er det 369 stemmer som skal til for å komme på dev-lista og den bug-rapporten som jeg mener har flest stemmer har 55...

Da er det bare å erkjenne at "bug'en" ikke har særlig interesse hos nordiske simmere generelt, så da må vi bare leve med dette i overskuelig fremtid!!

Jeg synes det er en underlig tilnærming Asobo/Microsoft har valgt. De "spyr" ut halvferdige fly, helikoptre og div. funksjoner i hopetall, samtidig som de ikke har fokus på det grunnleggende. Etter 2.5 år har vi bl.a fremdeles ikke sesonger, ikke opptaksmuligheter foruten beta versjon, DX12 fremdeles i beta, Vinter er helt på trynet gjengitt i nord, ja generelt mange grunnleggende funksjoner som ikke fungerer eller ikke er ferdige. Merkelig strategi spør du meg...

Endret av Siggen
Skrevet
59 minutter siden skrev Siggen:

Da er det bare å erkjenne at "bug'en" ikke har særlig interesse hos nordiske simmere generelt, så da må vi bare leve med dette i overskuelig fremtid!!

Jeg synes det er en underlig tilnærming Asobo/Microsoft har valgt. De "spyr" ut halvferdige fly, helikoptre og div. funksjoner i hopetall, samtidig som de ikke har fokus på det grunnleggende. Etter 2.5 år har vi bl.a fremdeles ikke sesonger, ikke opptaksmuligheter foruten beta versjon, DX12 fremdeles i beta, Vinter er helt på trynet gjengitt i nord, ja generelt mange grunnleggende funksjoner som ikke fungerer eller ikke er ferdige. Merkelig strategi spør du meg...

Ja det er f*** så irriterende...spesielt at sjøen fryser. De kunne nå i det minste laget muligheten for at man kunne laget polygoner i SDK og fjernet is på sjø og ev. vann slik man kan med vegetasjon. Ødelegger inntrykket totalt med den sjøisen...skulle tro man opererte i antarktis...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...