Kim Kristensen Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Av alle fly fra Sovjet tiden er MiG-21 ''Fishbed'' alltid vært en personelig favoritt, og i dag hadde jeg gleden av å ta flyet i bruk for første gang i WT. Førsteinntrykket lever sterkt opp til forventningene, da den svinger og klatrer godt, som den kombinerer med en for sin tid veldig god radar, liker spesielt hvor bra den fanger opp mål som prøver å blende med terrenget under. Gullalderen innen jagerfly lever så definitivt i beste velgående. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Har den i MSFS også, i fredeligere utgave da. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2023 Naturlig nok mer fredelig i msfs. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2023 Stilige utgaver av Mig`en begge to, og jeg har den også i DCS, hvor den biter godt fra seg. Burde selvsagt hatt den også i MSFS i samme hangar som F-104, men har sett så lite respons på modellen at jeg har holdt meg unna, hvordan er den å fly ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2023 Skal ikke si noe om MSFS utgaven, men i WT er Fishbeden en sportsbil 😉 mye mindre slugish enn Phantomen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2023 Har ikke WT, og i DCS er den passelig krevende å fly, og de kyrilliske instrumentene er svært krevende å holde orden på, så her snakker vi i overkant realisme 😵. Kunne tenke meg en litt mer brukervennlig utgave til MSFS. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. mars 2023 Del Skrevet 6. mars 2023 (endret) Den flyr bra, kanskje litt nervøs i pitch planet, og krever fart omtrent som en Starfighter. Krevende med de kyrilliske instrumentene ja. Her en ukrainsk kvinne væpnet og klar til kamp 🙂 Endret 6. mars 2023 av MagTvei 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mars 2023 Del Skrevet 6. mars 2023 Det er mange spennende maskiner fra den andre siden av jernteppet, for de spesielt interesserte kan jeg anbefale boka "Red Eagles: America's Secret MiGs" som er historien om 4477th Test and Evaluation Squadron som frem til starten av 90-tallet fløy og testet Sovjetiske maskiner i USA. Mange spennende historier og forklaringer på hva som var styrkene og svakhetene til de forskjellige maskinene. MiG-23 f.eks, som lenge var fryktet i Vesten, viste seg å nærmest være en dødsfelle. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2023 (endret) Morsomt at du skulle nevne 4477th, så tilfeldigvis denne korte videoen i går om et møte med dem på 80 tallet. Endret 6. mars 2023 av Kim Kristensen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.