Inge Jenstad Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg har forsøkt å "tråle" gjennom Flightsim.to etter en forbedring av flyplassen på Frya / Ringebu, uten hell. Tror det var i P3D at Frya hadde en forbedring, hvor bl.a. hangardøra med med et maleri av en Spitfire var med. Likeså var klubbhuset med. Noen som vet om noe tilsvarende finnes for FS2020? --- Skulle ikke forundre meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yawron Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Har ikke sett forbedret Frya flyplass i MSF2020. Lurte litt på å lage en selv men tiden strekker ikke til akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Hvis det er godt med bildemateriale og annen info tilgjengelig så er det nok lettere for at «noen» tar et slikt prosjekt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg har faktisk lurt litt på å lage Frya. (Har laget rullebanen allerede) Men jeg er avhenging av å ha litt billedmateriale fra flyplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 25. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg får vel kjøre meg en tur og fotografere, da. Men jeg må vente til vinden løyer, slik at jeg kan "risikere" å få se fly i aksjon. I dag stri vind og tørr snø på bakken, så det er nesten ikke sikt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.