Robkris123 Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Er det noen som selger headtracker, og hvis ikke, hvor er det greit å få tak i no sånt?? -Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Enkleste er å mekke sin egen. Koster under 200 spenn, hvorav PS3Eye-kameraet er størsteparten av prisen. Det er særdeles liten grunn til å betale 1500+ for TrackIR. Delanclip er billigere, men strengt tatt det samme som å mekke den selv. Jeg bygde min av tre IR-LEDs fra gamle fjernkontroller, litt ledning fra Biltema, to hurtigkoblinger for kabler og ei batteripakke fra gamle juletrelys. Selve LED-holderen er 3D-printet, men du kan fint bruke spisepinner, papp eller nesten hva som helst ellers for å bygge den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Dersom du ønsker å ikke ha noe på hodet, så er nok dustinhome.no greieste stedet å kjøpe Tobii eye tracker 5. Fungerer helt greit, men ikke like avansert software som trackIR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Svært glad i min batteri-clip fra TrackHat-gjengen: https://www.trackhat.org/shop-cgnn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Den 23.10.2022 klokken 19.51 skrev Robkris123: Er det noen som selger headtracker, og hvis ikke, hvor er det greit å få tak i no sånt?? -Robin Jeg har en Tobii eye tracker som jeg kjøpte i sommer. Er nesten ikke brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg har en, se innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Har en TrackIR 5 liggende i skuffen, brukt en gang. Tenker @MagTveihar en tilsalgs nå, dersom andre også trenger en senere så vet dere hvor det finnes en. Mener å huske min mangler det feste på skjerm, men ser at det er veldig enkelt å kjøpe billig på ebay/amazon. Følger med sånn ting til å feste på capsen. Link til overnevte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.