Robkris123 Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 Er det noen som selger headtracker, og hvis ikke, hvor er det greit å få tak i no sånt?? -Robin Siter
Marius Sparby Skrevet 24. oktober 2022 Skrevet 24. oktober 2022 Enkleste er å mekke sin egen. Koster under 200 spenn, hvorav PS3Eye-kameraet er størsteparten av prisen. Det er særdeles liten grunn til å betale 1500+ for TrackIR. Delanclip er billigere, men strengt tatt det samme som å mekke den selv. Jeg bygde min av tre IR-LEDs fra gamle fjernkontroller, litt ledning fra Biltema, to hurtigkoblinger for kabler og ei batteripakke fra gamle juletrelys. Selve LED-holderen er 3D-printet, men du kan fint bruke spisepinner, papp eller nesten hva som helst ellers for å bygge den. Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 24. oktober 2022 Skrevet 24. oktober 2022 Dersom du ønsker å ikke ha noe på hodet, så er nok dustinhome.no greieste stedet å kjøpe Tobii eye tracker 5. Fungerer helt greit, men ikke like avansert software som trackIR. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 24. oktober 2022 Skrevet 24. oktober 2022 Svært glad i min batteri-clip fra TrackHat-gjengen: https://www.trackhat.org/shop-cgnn Siter
Siggen Skrevet 26. oktober 2022 Skrevet 26. oktober 2022 Den 23.10.2022 klokken 19.51 skrev Robkris123: Er det noen som selger headtracker, og hvis ikke, hvor er det greit å få tak i no sånt?? -Robin Jeg har en Tobii eye tracker som jeg kjøpte i sommer. Er nesten ikke brukt... Siter
Tom Knudsen Skrevet 5. november 2022 Skrevet 5. november 2022 Har en TrackIR 5 liggende i skuffen, brukt en gang. Tenker @MagTveihar en tilsalgs nå, dersom andre også trenger en senere så vet dere hvor det finnes en. Mener å huske min mangler det feste på skjerm, men ser at det er veldig enkelt å kjøpe billig på ebay/amazon. Følger med sånn ting til å feste på capsen. Link til overnevte Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.