eddie6413 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Går det ann å få bort teksten som står nederst til venstre når man kjører DX12? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2022 Etter mye googling så fant jeg endelig løsningen 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Kanskje greit å fortelle andre løsningen, kan jo være noen lurer på det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2022 Det skal jeg gjøre 🙂 For å bli kvitt teksten så gå inn i regedit og gå til: Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA corporation\Global\NGXCore Deretter gå til :ShowDlssIndicator Sett verdien til 0. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2022 Spørsmål til deg. For mitt vedkommende, kjører jeg DX12 og for det andre så har ikke jeg den teksten du hennviser til. Og heller ikke i Regedit finnes, denne filen hos meg. Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA corporation\Global\NGXCore Deretter gå til :ShowDlssIndicator. Hva er det, det står i den teksten du hennviser til.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2022 Hmm..hvis du ikke har den, som vist på bildet så vet ikke jeg. Og hvorfor du ikke har den teksten vet jeg heller ikke. Kanskje det er forskjellig når det gjelder grafikk kort? Jeg har : GeForce RTX 3060 Ti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2022 11 minutter siden skrev eddie6413: Hmm..hvis du ikke har den, som vist på bildet så vet ikke jeg. Og hvorfor du ikke har den teksten vet jeg heller ikke. Kanskje det er forskjellig når det gjelder grafikk kort? Jeg har : GeForce RTX 3060 Ti. A HA Kan det hvere forskjeller. Fra Ditt kort GeForce RTX 3060 Ti...til mitt GeForce RTX 3090 Ti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 Har heller ikke sett dette, har RTX3060. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Hmm...kanskje det kan ha med skjermen å gjøre? Jeg har 60 hz skjerm.... Og oppløsningen min sto i den teksten.... Endret 6. oktober 2022 av eddie6413 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.