Blob Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Stord lufthamn (ENSO) er tilgjengelig via simmarket utviklet av simport team. Aldri vært på flyplassen selv, men virker på meg som en bra payware flyplass. Kanskje noen som kjenner flyplassen bedre som kan kommentere på kvaliteten ivt virkeligheten. simMarket: SORSTOKKEN STORD AIRPORT ENSO MSFS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Ser slett ikke verst ut på selve flyplassen ut fra bildene. Vanskelig å si noe om runway profile og slike ting, da. Det eneste jeg ser som ikke stemmer helt er at det lander og tar av en SAS CRJ-700 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Har laget denne flyplassen noen ganger, ser intet å pirke på. Koding av parkeringer er alltid feil, regel mer enn unntak. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blob Skrevet 18. september 2022 Forfatter Del Skrevet 18. september 2022 Takk for svar. Har kjøpt flyplassen og jeg syns den ser bra ut. Videoen på simmarket gir egentlig en veldig god inntrykk av kvaliteten (det kan jeg ikke si for alle videoer angående flyplasser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Ser veldig bra ut. Jeg har også kjøpt denne, og er godt fornøyd. Veldig mange fine detaljer i dette. Eneste "feil" som jeg kan kommentere er noe rart iterrenget mot sjøen ved banen i nord. Men dette kan vel så gjerne være en feil i MSFS. Nå håper jeg på at noen lager Bømoen i denne kvaliteten 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Den 18.9.2022 klokken 13.27 skrev Gunnar van der Meeren: Eneste "feil" som jeg kan kommentere er noe rart iterrenget mot sjøen ved banen i nord. Ser ut som det kan være sceneryet, ja - så litt bedre ut i standardutgaven. Regner med at det er sør du mener? Endret 23. september 2022 av Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 Det som vises på bildet er jo nord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. september 2022 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Det første bildet som jeg postet viser tydelig elevation feil i terrenget ved banen i nord. Dag sitt bilde viser terrenget mer korrekt. Det er vanskelig å se hva som har skjedd der, men det kan se ut som om det ligger innenfor ENSO sceneryet. Fra google ser dette slik ut. Det er fall i terrenget her, men ikke stup rett i sjøen. Endret 24. september 2022 av Gunnar van der Meeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.