Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar. Har kjøpt flyplassen og jeg syns den ser bra ut. Videoen på simmarket gir egentlig en veldig god inntrykk av kvaliteten (det kan jeg ikke si for alle videoer angående flyplasser)

Skrevet

Ser veldig bra ut. Jeg har også kjøpt denne, og er godt fornøyd. Veldig mange fine detaljer i dette. Eneste "feil" som jeg kan kommentere er noe rart iterrenget mot sjøen ved banen i nord. Men dette kan vel så gjerne være en feil i MSFS. Nå håper jeg på at noen lager Bømoen i denne kvaliteten 😊

Skjermbilde (9005).png

Skjermbilde (9021).png

Skjermbilde (8994).png

Skrevet (endret)
Den 18.9.2022 klokken 13.27 skrev Gunnar van der Meeren:

Eneste "feil" som jeg kan kommentere er noe rart iterrenget mot sjøen ved banen i nord.

Ser ut som det kan være sceneryet, ja - så litt bedre ut i standardutgaven. Regner med at det er sør du mener?

image.png.3da23e05315eb035da8c7437f4cbe364.png

Endret av Dag Baardsen
Skrevet (endret)

Det første bildet som jeg postet viser tydelig elevation feil i terrenget ved banen i nord. Dag sitt bilde viser terrenget mer korrekt. Det er vanskelig å se hva som har skjedd der, men det kan se ut som om det ligger innenfor ENSO sceneryet.
Fra google ser dette slik ut. Det er fall i terrenget her, men ikke stup rett i sjøen.

Skjermbilde 2022-09-24 kl. 10.33.52.jpg

Endret av Gunnar van der Meeren
  • Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...