Jan R. Alexandersen Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Lurer på om det er bare jeg som reagerer på forskjellen mellom de ulike tilbyderne når det gjelder salg. Synes det er interessant å se hvor stor forskjeller det kan være mellom dem. ORBX, selv om de lager gode produkter, synes veldig "grådig" når de gjelder sine salg. Aerosoft og SimMarket tilbyr ganske mye, men ikke alltid det beste tilbudet?? Mitt hipp, hurra i denne sammenheng går til Microsoft! 😀Over 700 produkter tilbys via Marketplace. Mange av dem er også reelt på salg. Eneste "ulempe" er oppdatering av produktene ikke så lett lar seg oppdatere om en flytter de ut av Community mappa. Noen som har funnet en løsning på dette?😗 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 ORBX sine salg har for meg alltid kommet for sent... Som regel har jeg allerede kjøpt (nordiske) produkter på lanseringsdato, så det har i grunnen ikke vært så aktuelt å benytte seg av tilbudene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 23. juli 2022 Premium Medlem Del Skrevet 23. juli 2022 Oppsiden med Marketplace er at de er gode på priser! Den store (les: gigantiske) nedsiden er at produkter anskaffet gjennom Marketplace er krypterte, de oppdateres ikke alltid på samme tid som opprinnelige tilbydere (tidvis leeenge etter at det samme produktet ble oppdatert gjennom feks Orbx-, Contrail eller andre individuelle apper), og de er, som du nevner, notorisk vanskelige å flytte rundt på. Simmen kjenner ofte ikke igjen produktet etter en flytt, slik at det ikke lengre er mulig å få kjørt oppdateringer av produktet. Jeg holder meg langt unna Marketplace. Unntaket er produkter som kun tilbys der, som HondaJet-en, den måtte jeg ha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 24. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2022 Takk for tilbakemeldingen Chr.L. Mange ting å tenke på her! 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.