Gå til innhold

Salg hos de ulike tibyderne


Jan R. Alexandersen

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er bare jeg  som reagerer på forskjellen mellom de ulike tilbyderne når det gjelder salg. Synes det er interessant å se hvor stor forskjeller det kan være mellom dem.

ORBX, selv om de lager gode produkter, synes veldig "grådig" når de gjelder sine salg. Aerosoft og SimMarket tilbyr ganske mye, men ikke alltid det beste tilbudet?? Mitt hipp, hurra i denne sammenheng går til Microsoft! 😀Over 700 produkter tilbys via Marketplace. Mange av dem er også reelt på salg.

Eneste "ulempe" er oppdatering av produktene ikke så lett lar seg oppdatere om en flytter de ut av Community mappa. Noen som har funnet en løsning på dette?😗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Oppsiden med Marketplace er at de er gode på priser! Den store (les: gigantiske) nedsiden er at produkter anskaffet gjennom Marketplace er krypterte, de oppdateres ikke alltid på samme tid som opprinnelige tilbydere (tidvis leeenge etter at det samme produktet ble oppdatert gjennom feks Orbx-, Contrail eller andre individuelle apper), og de er, som du nevner, notorisk vanskelige å flytte rundt på. Simmen kjenner ofte ikke igjen produktet etter en flytt, slik at det ikke lengre er mulig å få kjørt oppdateringer av produktet. Jeg holder meg langt unna Marketplace. Unntaket er produkter som kun tilbys der, som HondaJet-en, den måtte jeg ha.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...