Gunnar van der Meeren Skrevet 5. juli 2022 Del Skrevet 5. juli 2022 (endret) Da er jeg i gang med et norsk livery for Milviz sin Cessna 310R. LN-MAJ har jeg laget før (til FSX). Litt mer krevende å lage teksturer på "gamlemåten" i MSFS 2020. Bør vel legge til at dette er WIP. Endret 5. juli 2022 av Gunnar van der Meeren 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Ser flott ut allerede 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Kanon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Nydelig 👍 Men hva er historien bak Saab logoen i halepartiet på LN-MAJ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Det er jeg usikker på. Gamle bilder viser flyet med og uten SAAB logoen på den blå halen. Bilder viser også at halen på et tidspunkt var gul med NFT logo og norske flagg farger https://www.aircraftregister.net/aircrafts/417/LN-MAJ Tarjei Lundarvollen (vet ikke om han er aktiv på flightsim.no lengre) fløy MAJ da jeg første gang laget teksturer til denne for FSX. Mulig at han kan historien bak flyet. Jeg har en del korrigeringer å gjøre (og mange områder som jeg må gjette meg frem til hvor teksturene ligger på templatene). Med andre ord - mye prøving og feiling. Endret 6. juli 2022 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Interessant. Takk for tilbakemelding, Gunnar🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Ser ut som det tilhørte Saab Nyge Aero, derav logoen på halen. Endret 6. juli 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2022 Har komt litt lengre i dag. Fortsatt en del igjen. Skulle gjerne hatt fargete ruter, men det ser ut til å bli en utfordring. (Skal sende en mail til Colin hos Milviz 😊) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.