Geir Teigo Skrevet 13. mai 2022 Skrevet 13. mai 2022 Jeg skulle egentlig bare sitte på stand på ENBR å konfigurere litt på 737'en, men hadde satt opp vPilot og connecte VATSIM litt tidligere. Trodde jeg måtte reaktivere konto og hadde lyst å ha den klar til helgen, oppdatert vPilot, fikk ikke tilgang til GERMANY2... osv... anyway så gikk det greit, fikk koblet opp og startet så simmen uten noen planer om å fly, bare assigne noen akser. Men, når simmen var oppe å kjøre hadde jeg glemt hele vPilot og altså ikke tuna inn på ENZV som jeg så lå i lista. Etterhvert begynte jeg å taxe og tok til slutt av i hu og hast for å teste rudder i flight, men PLING PLIN PLING!!! For en tulling tenkte nok ATC Tulle rundt uten flightplan, ta av fra taxebane i feil retning.... FLAUT Jaja. Nå skal alt være OK til å gjøre det ordentlig i kveld. Beklager så mye 7 Siter
Ø.C.H. Skrevet 13. mai 2022 Skrevet 13. mai 2022 Ajaja.. Tenk om det kommer ut at admin og eier av flightsim.no er troll på VATSIM! 1 Siter
Geir Teigo Skrevet 22. mai 2022 Forfatter Skrevet 22. mai 2022 Vel vel. Brukt helgen på installasjon av AIG, navigraph charts, simbrief og testet litt ymse i VR og er klar til å ta en tur forhåpentligvis i kveld. Logget meg på ENGM for en time siden og der var det bizzi gitt. Håper jeg treffer en controller eller to senere. Kommer til å holde meg på kjente trakter til det meste av rusten er pusset bort, så holder meg her på berget inntil videre… eller skandinavia iallefall 2 Siter
Premium Medlem Chr. L Skrevet 28. desember 2022 Premium Medlem Skrevet 28. desember 2022 Vpilot funker som bare juling for MSFS. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.