Geir Teigo Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Jeg skulle egentlig bare sitte på stand på ENBR å konfigurere litt på 737'en, men hadde satt opp vPilot og connecte VATSIM litt tidligere. Trodde jeg måtte reaktivere konto og hadde lyst å ha den klar til helgen, oppdatert vPilot, fikk ikke tilgang til GERMANY2... osv... anyway så gikk det greit, fikk koblet opp og startet så simmen uten noen planer om å fly, bare assigne noen akser. Men, når simmen var oppe å kjøre hadde jeg glemt hele vPilot og altså ikke tuna inn på ENZV som jeg så lå i lista. Etterhvert begynte jeg å taxe og tok til slutt av i hu og hast for å teste rudder i flight, men PLING PLIN PLING!!! For en tulling tenkte nok ATC Tulle rundt uten flightplan, ta av fra taxebane i feil retning.... FLAUT Jaja. Nå skal alt være OK til å gjøre det ordentlig i kveld. Beklager så mye 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Ajaja.. Tenk om det kommer ut at admin og eier av flightsim.no er troll på VATSIM! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2022 Det skulle tatt seg ut😱 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2022 Vel vel. Brukt helgen på installasjon av AIG, navigraph charts, simbrief og testet litt ymse i VR og er klar til å ta en tur forhåpentligvis i kveld. Logget meg på ENGM for en time siden og der var det bizzi gitt. Håper jeg treffer en controller eller to senere. Kommer til å holde meg på kjente trakter til det meste av rusten er pusset bort, så holder meg her på berget inntil videre… eller skandinavia iallefall 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 28. desember 2022 Del Skrevet 28. desember 2022 V Pilot funker for MSFS? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 28. desember 2022 Premium Medlem Del Skrevet 28. desember 2022 Vpilot funker som bare juling for MSFS. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.