Gunnar van der Meeren Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Aerosoft har dessverre fortsatt noen problemer med denne flotte modellen. Men jeg mener at jeg har ryddet av veien teksturproblemer som oppsto da vi fikk den siste oppdateringen. LN-BEN er nå lastet opp til flightsim.to https://flightsim.to/file/30680/widere-dhc-6-300-ln-ben-1971 5 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2022 Bildene er fantastiske og painten likeså! Bra jobbet og tusen takk for innsatsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2022 Veldig bra paint og fine bilder, håper TwinOtter’n blir like bra ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 Synes den allerede er veldig bra bortsett fra lyden, som jeg har byttet ut med den mye bedre fra TSS 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.