Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. januar 2022 Mye frustrasjon angående CTD og bortfall av Throttle. Løsningen er : " Suggested action: Please assign the throttle lever to THROTTLE AXIS 1 " hvilket jeg gjorde, og alt fungerte fint igjen. Har ikke hatt CTD eller andre problemer med F-35, og tok for sikkerhets skyld en testtur fra Bodø til Andenes, med touch and go på Bardufoss. Kikket på flyet både utvendig og innvendig underveis, tok screenshots, fløy høyt og lavt, hurtig og sakte, landet, taxet og parkerte på Andenes, og alt virket som det skulle. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Funker stort sett fint hos meg også, men hadde en CTD idag, på innflyvning til ENVA fra ENGM. Det skjedde da jeg skulle endre kurs på autopiloten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 10. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2022 Den trottlesettingen som Ernst kom med, fungerer utmerket. 👍 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Prøvde samme turen som Ernst, Bodø-Bardufoss-Andøya med A-versjonen for å teste, samme resultat her, ingen problemer. Får holde meg i Nordnorge inntil CTD problemet er løst! Værnes forbudt for meg 😄 Endret 10. januar 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 10. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2022 Mine CTD-problemer med F-35 forsvant helt etter at jeg slo av Nvidia Experience. Dette er én av flere mulige CTD-faktorer som IFE selv har listet opp. Gudskjelov hjalp dette umiddelbart. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) 3 timer siden skrev Chr. L: Mine CTD-problemer med F-35 forsvant helt etter at jeg slo av Nvidia Experience. Dette er én av flere mulige CTD-faktorer som IFE selv har listet opp. Gudskjelov hjalp dette umiddelbart. Det ser jammen ut som det var synderen her også, ingen problemer med innflyvning mot ENVA 27 fra sør nå! Endret 10. januar 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 10. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2022 Godt å høre! Veldig deilig at jeg ikke trengte å gå gjennom hele lista til IFE. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Hadde fortsatt et par CTD med B modellen etter avinstallering av GFExperience, men de forsvant (hittil 😬) etter deaktivering av HAGS (Maskinvareaksellerert GPU-planlegging) . Endret 13. januar 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Update klar nå: INDIAFOXTECHO - F-35 LIGHTNING II MSFS You will find the link to download this update in your user account -> orders listing -> order number: Main package update If you have a previous version delete the previous package in the Community folder and replace it with the one in the new .zip. See the manual for further instructions. 1.0.1 14-Jan-2022 SYSTEMS UPDATE, THROTTLE FIX AND MISCELLANEOUS IMPROVEMENTS - Added reference to Asobo Common behaviors to fix throttle issue introduced by 1.21.18.0 - Added missing lights on IPP control panel - Added IPP BIT sequence (slightly shorter than IRL) and cooldown - Fixed color of BINGO line on MFD (was while, is yellow IRL) - Added missing IPP "BURN" indication on MFD - Rectified trim symbology in FCS page - Rectified wing fold symbology in FCS (for C model) and added aileron icons - Rectified hook symbol in FCS page - Rectified trim setting color in FCS page - Fixed ICAO code for F-35B - Changed ATC codes for all aircraft - Fixed missing entries in F-35A and C engine models - Fixed engine rating for F-35B - Increased battery capacity for all variants - Fixed mismatched mouse areas in COMMunications page if FAB is SWAPPED - Fixed non working mouse areas in LITES page if FAB is SWAPPED - Added trim readout - Changed Wing Fold caption (now reads spread or fold, in reality they are separate commands) - Added numerical reading on control surfaces on FCS page - Added custom AI sound package Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Meen, CTD etter en snau time fortsatt 😠 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.