MagTvei Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 https://secure.simmarket.com/indiafoxtecho-f-35-lightning-ii-msfs.phtml?fbclid=IwAR09UwDxKZpaRfE6CSLJYbiq-CU9-dEy08t9YJzlwS0U0scXpnINn-TkXNY 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Konge! Hvordan flyr den? Synes ikke den var så veldig sprek i P3D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Veldig bra førsteinntrykk, men har ikke fått testet mye enda. Sprek nok i massevis :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Sikkert greit for enkelte, men holder meg til DCS når det kommer til jagerfly. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2022 Ja, DCS er jo suverent best på militære fly, men akkurat nå er både F-104 og F-35 bedre i MSFS 👍 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 3 timer siden skrev MagTvei: Ja, DCS er jo suverent best på militære fly, men akkurat nå er både F-104 og F-35 bedre i MSFS 👍 Sant nok, men for min egen del har jeg null interesse av F-104. F-16 og F-18 med alt av våpensystemer og sensorer fungerer som fult brukbare substitutt for F-35 som jeg regner med ikke har en eneste sensor eller våpensystem simulert? Sprekere er dem også om jeg ikke husker feil. Iallfall F-16 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Er jeg den eneste som sliter med å få justert throttle via joystick? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. januar 2022 IndiaFoxtEcho Visual Simulations 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.