Siggen Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Noen flere som opplever at live weather ikke fungerer? Hos meg er det for tiden klarvær og 19 grader uansett tid på året:-(( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Mange som klager på det om dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Begynner å bli lei av 1013... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 https://forums.flightsimulator.com/t/no-live-weather-today-january-1-2022/485660/178 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Per the banner at the top of the forum, we are aware of the ongoing issues with Live Weather. We will provide an update when we have more information to share. Thanks, MSFS Team 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Jeg er en tålmodig person må jeg si, men nå begynner det å bli litt mye crap fra Asobo/Microsoft. Det er ikke spesielt imponerende at grunnleggende funksjoner som vær, scenerys etc ikke fungerer som det skal nesten 1,5 år siden release. Og etter hver oppdatering introduseres nye bugs i programmet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 ... men det HAR virket de har nok mista fila fra release der alt var OK 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Det har absolutt virket, og det temmelig bra. Langt på vei så har default live vær fungert bedre enn i andre simulatorer. Kjipt at det går i stykker, det var jo noe surr med temperaturer over 20 - 25000 fot i november. Det gikk over da, først ble man jo forespeilet at dette ikke ville løses før ved neste SU. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Været ser normalt ut for min del, men TBM'en går bare bakover - så her er det no' muffens..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Skal være tilbake nå..... UPDATE - Live Weather Issue - A server side fix has been deployed – You should now be able to experience MSFS using the Live Weather feature. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 51 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Været ser normalt ut for min del, men TBM'en går bare bakover - så her er det no' muffens..... Blir ikke forfær!! Asobo spesial;-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Ja,TBM’n trottle går i low idle uten grunn…flyet tauet inn i hangar.. er for tiden i Lubeck (EDHL) , får se når jeg kommer meg videre 😉 Endret 3. januar 2022 av Trex75 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 26 minutter siden skrev Trex75: Ja,TBM’n trottle går i low idle uten grunn…flyet tauet inn i hangar.. er for tiden i Lubeck (EDHL) , får se når jeg kommer meg videre 😉 Remap Throttle til "Throttle 1 Axis" og huk av for Reverse Axis så virker det igjen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Kan fremdeles melde om sommerlige forhold her i nord:-(( "Kartet stemmer ikke med terrenget" kan man jo konkludere med... Endret 3. januar 2022 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 4. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2022 7 timer siden skrev Siggen: Kan fremdeles melde om sommerlige forhold her i nord:-(( "Kartet stemmer ikke med terrenget" kan man jo konkludere med... Etter en god stund så funka det her og👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.