WildLynxPilot Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Utmärkt! Mycket nyttig karta! Kan du lägga till EFKG och EFNS som båda finns på flightsim.to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 5. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2022 Den 4.3.2022 klokken 11.09 skrev WildLynxPilot: Utmärkt! Mycket nyttig karta! Kan du lägga till EFKG och EFNS som båda finns på flightsim.to? Var ganske vanskelig å finne EFNS på kartet, men de har nå blitt lagt til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildLynxPilot Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Fint, tack! Ja, det är en liten gräs-strip i Nurmijärvi invid motorvägen mellan Helsingfors och Tavastehus. Någorlunda lätt att hitta när man flyger VFR, Genböle är betydligt svårare! 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildLynxPilot Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Så finns en ny flygplats att lägga till: EFIK - Kiikala airport: https://flightsim.to/file/29512/efik-kiikala-airport i SW Finland 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2022 Oppdatert med bl.a Røst, Røros og litt annet smått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 Ser at du la til Vardø'en jeg laget. Berlevåg, Båtsfjord, og Vadsø er også tilgjengelige som freeware. Du hadde lagt til Slasko79 sin Berlevåg som alternativ til payware, men den dukket ikke opp med quality freeware filteret. Uansett har han nå tatt den ned (som er synd). Mye vaktmesterarbeid med slike lister, så det skal godt gjøres å holde seg a jour. (Personlig synes jeg lys og banens høydeprofil er de viktigste elementene å få rett. Men hadde jeg vært god på 3D-modellering hadde jeg kanskje syntes noe annet. ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 20. september 2022 Forfatter Del Skrevet 20. september 2022 (endret) 3 timer siden skrev WF971 3/4: Ser at du la til Vardø'en jeg laget. Berlevåg, Båtsfjord, og Vadsø er også tilgjengelige som freeware. (Personlig synes jeg lys og banens høydeprofil er de viktigste elementene å få rett. Men hadde jeg vært god på 3D-modellering hadde jeg kanskje syntes noe annet. ) Takk for feedback! Synd med Berlevåg til Slasko! Listen er hovedsakling ment for flyplasser som har riktig modellering og texturering av terminalbygg og lignende. Er enig at bane og lys er viktig, men in the end er det terminalens utseende som avgjør hvor riktig flyplassen ser ut! Vardø synes jeg ligner nok på den ekte motparten til å bli med i listen, men synes Berlevåg og Båtsfjord trenger litt 3d-arbeid før de rekker listen her De står fremdeles under "freeware alternatives" da Hadde dog vært utrolig stillig om du fikk på plass ordentlige 3d-modeller en gang Du har gjort utrolig arbeid med bakke-texturering og sånt så er jo kun det som mangler! Kart er nå oppdatert: Gjort litt endringer, fjernet flyplasser som ikke når kriteriet, lagt til Florø bl.a Endret 20. september 2022 av Henrik Isaksen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 13. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) Oppdatert en del ganger siden sist jeg postet her, men har nå også blandt annet ENEV inkludert! Begynner å bli bra coverage her nå! https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GH_lBArFGdyXF9mKREOOXC1a7ZI6MqDa&usp=sharing Endret 13. mars 2023 av Henrik Isaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Du mangler Oslo/Fornebu, Bømoen/Voss og Gullknapp/Arendal ser jeg? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 13. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) Takk for feedback! Kartet her inneholder kun flyplasser som har en viss standard med tanke på flyplass bygg osv. og hvor nær virkeligheten de er. Derfor dukker ikke flyplasser som bruker default byggninger opp her. Oslo Fornebu er forsåvidt en vurderingssak, plan var hovedsaklig å holde dette til "currently operative airports" om det gir mening selv om det er mest for egen del. Bømoen er ikke med da den ikke har håndlagde 3D-modeller av byggningene, kun rullebane textures osv. Samme går for Gullknapp dessverre, men jeg håper noen har lyst å lage et ordentlig ENGK etterhvert da jeg starter på OSM der til høsten og hadde elsket å sett en bra versjon av flyplassen i simmen 😊 Endret 13. mars 2023 av Henrik Isaksen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Rimelig bra dekning, men en del av nedlastingene har dessverre blitt slettet fra flightsim.to siden de ble lagt til i oversikten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 13. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2023 8 minutter siden skrev Christer Johansen: Rimelig bra dekning, men en del av nedlastingene har dessverre blitt slettet fra flightsim.to siden de ble lagt til i oversikten. Ja, kan se sånn ut dessverre. Vanskelig å følge med på alle lenkene til en vær tid når det blir såppass mye. Håper det meste blir lagt ut igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildLynxPilot Skrevet 9. april 2023 Del Skrevet 9. april 2023 (endret) Hej Henrik. Jag hör till dem som har flyttat mina Finlands-add-ons bort från flightsim.to. De finns nu alla på min egen sajt https://fsaddons.fi Där finns också en sida med länkar till andra Nordiska add-ons och en karta över mina egna add-ons och sådana jag har varit delaktig i. Jag hoppas att du kan rätta till länkarna på din fina karta! PS. Det har också kommit flere nya scenerier i Sverige på RB-designs webbsajt! Endret 9. april 2023 av WildLynxPilot 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 11. april 2023 Forfatter Del Skrevet 11. april 2023 Takk! Jeg har oppdatert og lagt til et par flyplasser! Det blir dog vanskelig å holde styr på alle flyplassene, spesielt GA da det er så mange av dem hehe. Takk for innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 15. mars Forfatter Del Skrevet 15. mars https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1GH_lBArFGdyXF9mKREOOXC1a7ZI6MqDa&usp=sharing Oppdateres fremdeles fortløpende! Lagt til bl.a Mosjøen til @Sauron 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.