Keem85 Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Jeg har lagt inn en del freeware flyplasser fra flightsim.to. Det ligger noen flyplasser der, bl.a Kirkenes, Rygge, Lier osv.. Men jeg antar at ORBX variantene er av langt høyere kvalitet? Er de verd prisen? Jeg har satt alle i ønskelisten min, men etter å ha regnet på det så er det ganske dyrt om jeg skal kjøpe alle, samt at jeg venter på at Gardermoen skal komme ut der også. Det hadde jo vært ganske stas om det gikk an å kjøpe alle flyplassene i én pakkeløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2021 Ikke spesifikt for Norge det har jeg aldri sett men de har perioder med redusert pris t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keem85 Skrevet 8. november 2021 Forfatter Del Skrevet 8. november 2021 56 minutter siden skrev Robert Hulthin: Ikke spesifikt for Norge det har jeg aldri sett men de har perioder med redusert pris t Vet du om ORBX sine varianter er bedre enn de på flightsim.to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2021 De fleste er det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Sandane untatt 😅 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 De har gjerne salg tilknyttet World Update - altså f.eks. salg på tyske/østerrikske/sveitsiske flyplasser ved DACH-oppdateringen, skandinaviske når WU for Skandinavia kom etc 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Er somregel også julesalg 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Masse bundles akkurat nå 🙂 https://orbxdirect.com/bundles?fbclid=IwAR28kRxMceHLKIPLL12rpYmqNYUFevQ1ZppXPeuBo2x3OxzhsenU5YomwbQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2021 Scandinavian Bundle MSFS Includes ENAL Alesund Vigra Airport - Microsoft Flight Simulator ENCN Kristiansand Airport - Microsoft Flight Simulator ENNO Notodden Airport - Microsoft Flight Simulator ENSG Sogndal Haukåsen Airport - Microsoft Flight Simulator ENTO Sandefjord Airport - Microsoft Flight Simulator ESGG Gothenburg Landvetter Airport - Microsoft Flight Simulator ESMS Malmo Airport - Microsoft Flight Simulator Save $36.03 AUD (25%) on the remaining 7 products in this bundle. Total price: $108.11 AUD View Bundle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keem85 Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 Ohh takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.