Fredrik Edvardsen Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Det har etterhvert kommet en del mods til DCS, noen er veldig gode og nær samme kvalitetsnivå som de offisielle modulene (som MB339, A-4 og T-45), mens andre ikke er verdt diskplassen de tar opp. VSN sin nye Starfighter-mod er et sted midt mellom - det er gode ting her, men det er et godt stykke igjen til den kvaliteten vi er vant til i DCS. Jeg håper de fortsetter å utvikle den videre, eventuelt at noen andre utvikler en "full fidelity" Starfighter, for det er en maskin vi virkelig trenger i DCS. 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Sett et par videoer av den, kunne trengt å få riktig hud, der det jeg har sett har vært type F-15 hud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2021 Ja, både HUD-en, radaren og RWR-en er fra F-15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 FN-K til nyeste mod https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/3319052/ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. oktober 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2021 Sitat Ja, både HUD-en, radaren og RWR-en er fra F-15. Forstår jeg det riktig, at man må ha F-15C installert for at cockpit skal fungere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Flaming Cliffs 3 er nødvendig, tror ikke F15c holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. oktober 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2021 Sitat Flaming Cliffs 3 er nødvendig, tror ikke F15c holder. Ahaa, det forklarer kanskje hvorfor jeg finner flyet i DCS, men kommer ikke inn i cockpit. Jeg har DCS World 2.7 Open beta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. oktober 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2021 Yess, det var det som skulle til ! Jeg hadde ikke FC3, så etter en rask handel, falt de siste brikkene på plass 😊 . Fantastisk artig med Starfighter i DCS, den flyr jo anstendig bra og cockpit fungerer helt greit. Takker for gode tips og hjelpsomme råd 🥰 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Så bra, ja den er bra å ha, og snart får vi den i MSFS også. Mangler okserautinga og klatrer for fort, men ellers fornøyd 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. oktober 2021 Premium Medlem Del Skrevet 27. oktober 2021 Sitat snart får vi den i MSFS også Ja, har hatt alle variantene fra SKUNKWORKS, og de i P3D4 hadde (har) både lydkvalitet og flyegenskaper av topp klasse. Når de nå kommer til MSFS har de ( forhåpentlig ) fornyet cockpit til samme kvalitet som G-91 . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.