Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. august 2021 Premium Medlem Skrevet 28. august 2021 Måtte prøve den skinnende nye Aviat Husky i finværet. Ikke at det manglet på Cub-varianter i MSFS, men det er noe eget med Husky, og modellen er meget fin og flyr veldig bra. 9 Siter
Ø.C.H. Skrevet 29. august 2021 Skrevet 29. august 2021 Vakre bilder med vakkert fly i vakker natur! 1 Siter
Kim Kristensen Skrevet 29. august 2021 Skrevet 29. august 2021 Nord-Norge har som vanlig verdens beste natur for lavtflyging. 1 Siter
Morten Nelson Skrevet 1. september 2021 Skrevet 1. september 2021 Veldig vakkert. Jeg kjøpte også den, men får ikke flydd mer enn 4 minutter før simmen krasjer uten forvarsel. Håper de får fikset problemene i neste oppdatering, for jeg begynner å bli ganske lei av å feilsøke uten resultater Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2021 Forfatter Premium Medlem Skrevet 1. september 2021 3 minutter siden skrev Morten Nelson: Veldig vakkert. Jeg kjøpte også den, men får ikke flydd mer enn 4 minutter før simmen krasjer uten forvarsel. Håper de får fikset problemene i neste oppdatering, for jeg begynner å bli ganske lei av å feilsøke uten resultater Hmmm ? Har ikke samme erfaringen, har hatt turer på over timen 😳 Siter
Morten Nelson Skrevet 1. september 2021 Skrevet 1. september 2021 Har vært sånn siden siste hotfix. Får bli DCS til det er fikset 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.