Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2021 Måtte prøve den skinnende nye Aviat Husky i finværet. Ikke at det manglet på Cub-varianter i MSFS, men det er noe eget med Husky, og modellen er meget fin og flyr veldig bra. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Flotte bilder som alltid👌 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Vakre bilder med vakkert fly i vakker natur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Nord-Norge har som vanlig verdens beste natur for lavtflyging. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Veldig vakkert. Jeg kjøpte også den, men får ikke flydd mer enn 4 minutter før simmen krasjer uten forvarsel. Håper de får fikset problemene i neste oppdatering, for jeg begynner å bli ganske lei av å feilsøke uten resultater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2021 3 minutter siden skrev Morten Nelson: Veldig vakkert. Jeg kjøpte også den, men får ikke flydd mer enn 4 minutter før simmen krasjer uten forvarsel. Håper de får fikset problemene i neste oppdatering, for jeg begynner å bli ganske lei av å feilsøke uten resultater Hmmm ? Har ikke samme erfaringen, har hatt turer på over timen 😳 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Har vært sånn siden siste hotfix. Får bli DCS til det er fikset 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.