Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. april 2021 Tok meg en "langtur" med Milviz-bølla fra Torp til Kjevik. Herlig startprosedyre, oppvarming og taksing, men litt mer villstyring når det kommer til take off. Her må man vise hvem som er sjefen, og holde stramme tøyler, til hjulene er inne og den roer seg med riktig trim. Resten er ren nytelse i brutal styrke og vakker utsikt . 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Gir den deg så mye arbeid? Trodde den oppførte seg høvelig pent som andre Amerikanske jagere, uten at jeg har prøvd den noe særlig selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. april 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. april 2021 Sitat Gir den deg så mye arbeid? Trodde den oppførte seg høvelig pent som andre Amerikanske jagere, He he, amerikanske jagere oppfører seg ikke pent ( kanskje i War Thunder.....? ), her er det mye å passe på, og når realismen begynner å bli såpass bra, må man belage seg på noen overraskelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Fine bilder, men hva er det med Milviz og maskiner som ser ut som de har ligget i et tjern de siste 70 årene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. april 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. april 2021 Du kan så si , det er vel et forsøk på å gi flyene et autentisk preg av WW2. På de fleste bildene fra den tiden, ser flyene ganske hærja ut. Milviz har også noen polerte utgaver, men ingen "restaurerte" Corsair . Nå er jeg veldig spent på når vi får Corsair i DCS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 2 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: He he, amerikanske jagere oppfører seg ikke pent ( kanskje i War Thunder.....? ), her er det mye å passe på, og når realismen begynner å bli såpass bra, må man belage seg på noen overraskelser Alt er relativt, de Amerikanske jagerne jeg har vært borti har vært mer utfordrende enn Hawker Hurricane, men syns Amerikanerne er relativt forutsigbare, og mer tilgivende enn f.eks. noen Russiske fly som har en ekstrem tourqe. Men jo WT simulerer ikke det heftigste av systemer, men mye er med. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 2 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Fine bilder, men hva er det med Milviz og maskiner som ser ut som de har ligget i et tjern de siste 70 årene? Denne ser da ganske fresh ut: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 7 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Du kan så si , det er vel et forsøk på å gi flyene et autentisk preg av WW2. På de fleste bildene fra den tiden, ser flyene ganske hærja ut. Milviz har også noen polerte utgaver, men ingen "restaurerte" Corsair . Nå er jeg veldig spent på når vi får Corsair i DCS Leatherneck, de som laget MiG-21- og Christen Eagle-modulen har holdt på med en Corsair en god stund nå, så får håpe den ikke er så veldig langt unna. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.