Rune Andersen Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Alle addons havner jo i Community filen. Er det noe begrensninger er på størrelse her eller ting en bør være klar over her når Asobo kommer med større oppgraderinger. Vil ikke MSFS2020 legge noen filer her selv etter hvert? Anbefales det f.eks å fjerne alle addons når Microsoft/Asobo kommer med sine større oppgraderinger? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Det en bør være klar over er at når FS kommer i ny versjon, kan det ofte ende opp med at simmen krasjer. Dette fordi en eller annen fil i Community mappen da plutselig er utdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Min fremgangsmåte ved store oppdateringer: Flytt alt ut av community folder Oppdater MSFS Start MSFS, gå til community manager, select all og update, start en flight og avslutt MSFS igjen. Legg gradvis ting tilbake i community folder og sjekk at det fortsatt virker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 I Pkt.3 mener du vel Content manager? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2021 Gjør det enkelt og bruk et flott hjelpeprogram 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Helt enig, Robert. Skjønner ikke at deler av "folket" enda ikke har registrert hvor nyttig dette programmet er for behandling av addons. Spesielt ved nettopp oppdatering av FS2020. Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Sikkert et bra program, men føler liksom ikke behovet. Har ikke hatt problemer ved oppdateringer til nå, så personlig ser jeg det an, i hvert fall til over neste oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg ser nytten hvis jeg skal legge inn hele livery megapack, så jeg skal vurdere å teste det. Det er synd man ikke kan organisere community folder i undermapper direkte i filsystemet. Sitat I Pkt.3 mener du vel Content manager? Takk, riktig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Andersen Skrevet 23. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2021 Noen tips på link til denne FSPlink? Alternativt greit å tømme Community feil ved større oppgraderinger. Og så legge det tilbake. ORBX har jo sin egen rutine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Ang. livery megapack så blir bokstavene på flyene bak frem nå man kommer litt på avstand. Med andre ord elske og hate den pakka samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 1 time siden skrev Rune Andersen: Noen tips på link til denne FSPlink? Alternativt greit å tømme Community feil ved større oppgraderinger. Og så legge det tilbake. ORBX har jo sin egen rutine. Jeg bruker denne - https://www.flightsim.to/file/1572/msfs-addons-linker - fungerer helt suverent for meg. Har ikke testet FSPLink. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2021 Den 24.1.2021 klokken 0.11 skrev Ole-Chr Larsen: Jeg bruker denne - https://www.flightsim.to/file/1572/msfs-addons-linker - fungerer helt suverent for meg. Har ikke testet FSPLink. Virker på nesten samme måte utmerket program det og 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.